Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha då hade man glömt bort ett lösenord så begärt nytt till mailen men hur långsamt kan automatutskick gå?
Postnord är ju inte ens inblandat så borde ju komma någon gång.

Jag sitter fortfarande ute på verandan :love: Men jag misstänker att jag kommer vakna med ett antal myggbett imorgon så kanske bäst att gå in snart nu ... :cautious:

Lycklig efter en fantastisk konsert i grannbyn.

Har ett litet kulturhus i grannbyn i ett f.d. missionshus. Ikväll spelade en folkmusikgrupp som turnerar i hela världen och i år bara gör tre spelningar i Sverige. Värme glädje och fantastisk musik i världsklass. Tre minuter hemifrån!

Det händelselösa och trista livet på landet... :D

Konstigt. Mina bilder som jag länkat hit visas inte längre.
Testing testing

DSCN1497.jpg

God tanke men tyvärr.
Det hade jag sett om det hade kommit dit för den har jag kollat och där är det tomt och ingen siffra att nytt kommit in när jag uppdaterar.
*trummar i bordet, snurrar håret* väntans tider :yuck:
Meh. Vilket dåligt mejl att hamna på villovägar. Jag brukar ledsna och skicka efter ett nytt igen när det gått mer än fem minuter och inget dykt upp :rofl:

Nä, tålamod är inte min grej :angel:

Så ber man om utskick igen och då går det bra efter att jag bytte webläsare (la sig i skräpkorgen men gick på 3 sekunder)
Då kan jag inte fixa nytt ändå för det blir något felmeddelande.
Tror jag ger upp och ringer imorgon istället :arghh:

"Ska bara" :meh: för att vara exakt ska jag bara sticka färdigt resåren på koftan jag håller på med, innan läggdags. Dum är jag ju, har lite sovmorgon imorn och en chans att sova tillräckligt mycket, nä då är jag uppe för sent istället och får ändå för få timmar :cautious::banghead:

Dricker en helt nybryggt stark mugg med kaffe och surar lite.
Tydligen ska jag inte försöka ta tag i saker som jag skjutit på utan låta det falla i glömska helt.
/hallonsaft gnällmadame :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 186
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 931
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar