Jaha då hade man glömt bort ett lösenord så begärt nytt till mailen men hur långsamt kan automatutskick gå?
Postnord är ju inte ens inblandat så borde ju komma någon gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Titta i skräpkorgenJaha då hade man glömt bort ett lösenord så begärt nytt till mailen men hur långsamt kan automatutskick gå?
Jag ska lägga det på minnet, så att jag skärper mej om vi tar en promenad tillsammans någon gång.Ähhhhhhhh, ja
Ladda upp är fortfarande gratis. Det är att länka bilderna som kostar.Det vill dom inte,jag laddade upp bilder senast häromdagen.
Fast jag har inget emot galna människor så plocka på du baraJag ska lägga det på minnet, så att jag skärper mej om vi tar en promenad tillsammans någon gång.
Nej. Vet knappt vad det är .Har du provat Flickr?
Fast jag länkade hit in o det gick bra.Ladda upp är fortfarande gratis. Det är att länka bilderna som kostar.
Konstigt. Mina bilder som jag länkat hit visas inte längre.Fast jag länkade hit in o det gick bra.
Testing testingKonstigt. Mina bilder som jag länkat hit visas inte längre.
Fast jag länkar inte ,jag kopierar o klistrar in länken i den där alprutanKonstigt. Mina bilder som jag länkat hit visas inte längre.
God tanke men tyvärr.Titta i skräpkorgen
Ibland hamnar de där av någon anledning
Meh. Vilket dåligt mejl att hamna på villovägar. Jag brukar ledsna och skicka efter ett nytt igen när det gått mer än fem minuter och inget dykt uppGod tanke men tyvärr.
Det hade jag sett om det hade kommit dit för den har jag kollat och där är det tomt och ingen siffra att nytt kommit in när jag uppdaterar.
*trummar i bordet, snurrar håret* väntans tider
Så nöjd med HP, är inne på min andra nuHP laptop,vad säger Buke?
Så jag också gjort, nu står det bara att bilderna inte kan visas . Såg nån tråd om det på hem&hobby.Fast jag länkar inte ,jag kopierar o klistrar in länken i den där alprutan
Klickade du på copie till hö om bilden på photobucket så den blir gul o sen klistra in den i alprutan?Så jag också gjort, nu står det bara att bilderna inte kan visas . Såg nån tråd om det på hem&hobby.