Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni gjort inköpslista i appen? Det underlättar faktiskt!Landat och laddar för morgondagen. Då ska vi till Ikea och plocka ihop allt vi ska ha... den ska allt skräp ut och skåpen in....
Det gör vi med. Jag råkade nämna det och nu är vi på avsnitt 3Tittar på Zoo
Det gör vi med. Jag råkade nämna det och nu är vi på avsnitt 3
Tja så kan det vara ibland .Försök att tänka på något annat iställetSå förbannad så jag har svårt att somna.
Människor är fan inte kloka
Mitt stora problem är bloggar, att man hela tiden jämför sig med andra och deras liv
Hoppas du kan somna till slut.Så förbannad så jag har svårt att somna.
Människor är fan inte kloka
Gör inte samma misstag som jag och lyssna på den här människanJag gillar Asus bäst, men allt är bättre än Lenovo
Se till att ha SSD-disk på den bara
Jag instämmer!@athena_arabians får vara officiell dataspråksöversättare!
Och juste, måste ju lägga till: DUMPA!!
Vad sjutton du gör med din dator begriper jag inte! Min dator har inte ens krånglat en bråkdel av vad din gjortGör inte samma misstag som jag och lyssna på den här människan
Vad sjutton du gör med din dator begriper jag inte! Min dator har inte ens krånglat en bråkdel av vad din gjort
Du är världens bästa finaste tekniksupport heartVad sjutton du gör med din dator begriper jag inte! Min dator har inte ens krånglat en bråkdel av vad din gjort
Du är världens bästa finaste tekniksupport heart
(hon hotade med att sluta vara min tekniksupport )
Asus är inte så användarvänligt säger jag bara, inte för oss vanliga människor