Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Full rulle idag. Efter jobbet hämtade jag upp I, sen övningskörde vi lite. Gick helt okej, blev att lukta lite bränd koppling ett tag bara :rofl: Sen tog vi en drive på donken, sen gick jag in på Må Bättre och skaffade medlemskap. :angel:
Sen umgicks vi lite till innan jag körde hem honom :) kom hem för en liten stund den. Nu ska jag duscha.

Dax att klippa lite gräs runt ladugården .Var och tog en liten fisketur idag glömde mobilen hemma och tänkte jag varit borta i 2 timmar kanske men det visade sig vara 6 .Fick massor med abborre i storleken 1-1,5 dm så nu får tanten frittera det hon orkar .Var nära 100 st

Jag har ätit mat idag som @dobbis skulle bli grymt imponerad av, i med 5 dl vatten koka 5-7 minuter och sen var både pasta och pastasåspulvret klart.
Gör hellre egen pastasås men hade inga roliga saker till det och sen hittade jag en nödpåse i skåpet och då fick det bli den med lite extra kryddor (vitlök :love:) så var det helt okej. :d

Annars hade jag garanterat levt på bara kaffe idag och det är ju sådär halvbra ihop med div. piller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 941
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 928
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits