Men... Alltså jag förstår att man kanske inte gillar annan lax än den dom är kokt eller stekt, men att påstå att rökt eller garvad lax inte är tillagad
Personligen föredrar jag dock att den inte är garvad. Det är så otäcka kemikalier inblandade då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men... Alltså jag förstår att man kanske inte gillar annan lax än den dom är kokt eller stekt, men att påstå att rökt eller garvad lax inte är tillagad
Jag blir kränkt!! När jag garvar mina skinn använder jag inte några otäcka kemikalier, så de så!!Personligen föredrar jag dock att den inte är garvad. Det är så otäcka kemikalier inblandade då
Jag blir kränkt!! När jag garvar mina skinn använder jag inte några otäcka kemikalier, så de så!!
//Masqueradee som är lite stressad över de råa skinnen hon har i frysen som borde garvas
Inte jag heller ^^Jag tror fortfarande inte att garvad lax är gott
Inte jag heller ^^
Du och din rökGravad lax är helt ok (och absolut tillagad) men godast är rökt lax (helst varmrökt)
Burkskinka som är så gott får nog köpa en i morgonSkärpning !
KattmatGravad lax är helt ok (och absolut tillagad) men godast är rökt lax (helst varmrökt)
Men vad är det för fel på er? Konserverad,pressad och preppareradBurkskinka som är så gott får nog köpa en i morgon
Men det är ju gott Det hör sommaren till lixom .Samma som det jag åt igår smörstekt forell pulvermos och ketchupMen vad är det för fel på er? Konserverad,pressad och prepparerad
Men det är ju gott Det hör sommaren till lixom .Samma som det jag åt igår smörstekt forell pulvermos och ketchup
Tom jag äter pulvermos ibland,med mycket smör,mjölk,peppar o salt,hjälper inte det så på med ketchupMen det är ju gott Det hör sommaren till lixom .Samma som det jag åt igår smörstekt forell pulvermos och ketchup
Lika här åxo känns kvavtHär både ser det ut och känns som om Åskar är på ingång.