Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Full rulle idag. Efter jobbet hämtade jag upp I, sen övningskörde vi lite. Gick helt okej, blev att lukta lite bränd koppling ett tag bara :rofl: Sen tog vi en drive på donken, sen gick jag in på Må Bättre och skaffade medlemskap. :angel:
Sen umgicks vi lite till innan jag körde hem honom :) kom hem för en liten stund den. Nu ska jag duscha.

Dax att klippa lite gräs runt ladugården .Var och tog en liten fisketur idag glömde mobilen hemma och tänkte jag varit borta i 2 timmar kanske men det visade sig vara 6 .Fick massor med abborre i storleken 1-1,5 dm så nu får tanten frittera det hon orkar .Var nära 100 st

Jag har ätit mat idag som @dobbis skulle bli grymt imponerad av, i med 5 dl vatten koka 5-7 minuter och sen var både pasta och pastasåspulvret klart.
Gör hellre egen pastasås men hade inga roliga saker till det och sen hittade jag en nödpåse i skåpet och då fick det bli den med lite extra kryddor (vitlök :love:) så var det helt okej. :d

Annars hade jag garanterat levt på bara kaffe idag och det är ju sådär halvbra ihop med div. piller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har aldrig varit någon som har varit ute och sprungit men jag hade gärna velat bli. I nuläget klarar jag inte att springa längre...
Svar
10
· Visningar
487
Senast: MCP
·
Tjatter Hur gör jag om jag vill lägga till uppgifter på en digital deklaration?
Svar
8
· Visningar
363
Senast: Barbabelle
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
797
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 160