Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha,och med alla era krav o ideer så blev skräpet 2000kr dyrare bara för att den har SS någonting :devil:
Och då fanns den inte heller hemma utan kommer förhoppningsvis på fredag.
Jag tog datorn som sista anhalt för förra gången var jag skit förbannad,gråtfärdig och ville bara :banghead: tills pannan var blodig.
Idag blev det bara försäljarbyte 1 gång och rösthöjning 1 gång :up: mycket bättre

@dobbis Kom till Skåne med den gamla så kanske vi kan få ordning på den - om du bara saknar program o funktioner ;)
Du har väl mitt nr med om du behöver support.
Om jag inte var rädd för att den skulle gluffa i sig alla mina bilder o dokument så hade jag helt enkelt stoppat i windows skivan och tryck på återställ fabriksinställningar,men jag antar att det inte är så enkelt speciellt inte nu när den inte heller tar emot min USB sticka dit jag kunde ha skickat ovanstående.

Jag har inte vagat titta till smorgastartan (som kan bli mer an "annorlunda" da den ar gjord pa glutenfritt brod, gott, men inte tillrackligt mjukt).
Jag har nu forsokt googla hur man gor "skinkrosor" ... svaret pa den googlingen blev "precis som man gor marzipan rosor". :arghh: Det har lar bli mer sallsynt an vackert. :angel:

Jag har inte vagat titta till smorgastartan (som kan bli mer an "annorlunda" da den ar gjord pa glutenfritt brod, gott, men inte tillrackligt mjukt).
Jag har nu forsokt googla hur man gor "skinkrosor" ... svaret pa den googlingen blev "precis som man gor marzipan rosor". :arghh: Det har lar bli mer sallsynt an vackert. :angel:
Det är jätte enkelt,men jag kan inte förklara det i skrift.

Men sen finns det ju 800 olika sätt verkar det som.

Tack! :up: jag tror att jag har forstatt nu efter ytterligare googlingar (markligt att det finns mer pa Engelska an pa Svenska:confused:). Vi far sedan se hur "artistisk" jag ar. :laugh:
Jag tror det blir såå mycket bättre hur det än blir när du gör det än om jag hade försökt.
Men jag har lyckats göra av papper men fick testa olika tjocklekar innan det blev något som liknade mer en ros än en i hopknölad boll :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 941
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 928
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits