R
Reykjavik
Jag gillar Asus bäst, men allt är bättre än LenovoHP laptop,vad säger Buke?
Se till att ha SSD-disk på den bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar Asus bäst, men allt är bättre än LenovoHP laptop,vad säger Buke?
HP laptop,vad säger Buke?
Du har missat att jag slängt ut en genom fönstret ............och nej jag öppnade inte innan Det blev dyrt.
Min dator är gammal så jag kör 7:an på den fortfarande
En vad för något?Jag gillar Asus bäst, men allt är bättre än Lenovo
Se till att ha SSD-disk på den bara
Min farmor på 75 år lyckas använda win 10 så det är inte helt hopplöst Att hon sen ringer och frågar vad hon ska göra varje gång när Adobe vill uppdatera sig är ju en annan femmaDet är precis sådant jag hört och då från folk som faktiskt är bra med datorer
*låtsas som att jag inte läste det där*
Meeeeeeeen,den hade ju fräcka färger ,duckarNej. ASUS är det en vill ha
Bra då är ju du redan van,kan jag få ditt nummer?Min farmor på 75 år lyckas använda win 10 så det är inte helt hopplöst Att hon sen ringer och frågar vad hon ska göra varje gång när Adobe vill uppdatera sig är ju en annan femma
Datorer kan ha olika typer av lagringsminne.En vad för något?
Speciellt inte om den krabbar,hatar datorer som krabbar o pratar en massa skit i rutor eller laddar ner utan att tala om varför o vad den vill att jag ska göra åt det.Sensmoral: Låna aldrig ut din dator/platta/telefon till @dobbis
Man kan faktiskt sätta på skydd med roliga färger på sin datorMeeeeeeeen,den hade ju fräcka färger ,duckar
En vad för något?
@Trott Nej, nej, nej gör det inte lämna inte ut ditt nummer! Risken är att du får andas i en papperspåse länge och ofta.Bra då är ju du redan van,kan jag få ditt nummer?
En av mina släktingar tyckte att jag skulle "Fixa det där jävla Windows. Du kan ju koda!"@Trott Nej, nej, nej gör det inte lämna inte ut ditt nummer! Risken är att du får andas i en papperspåse länge och ofta.
/hallonsaft som har en hög papperspåsar till hands när jag ska hjälpa föräldrarna med såväl dator som mobiler
Tack,det var så pedagogiskt så tom jag fattadeSolid State Drive, en hårddisk som kortfattat är som en USB-sticka. Snabb som attan och håller bättre än en vanlig hårddisk.
Tyst med dig@Trott Nej, nej, nej gör det inte lämna inte ut ditt nummer! Risken är att du får andas i en papperspåse länge och ofta.
/hallonsaft som har en hög papperspåsar till hands när jag ska hjälpa föräldrarna med såväl dator som mobiler
@athena_arabians får vara officiell dataspråksöversättare!Tack,det var så pedagogiskt så tom jag fattade
Attans du såg det jag skrev inte till dig, jag skrev ju om digTyst med dig