Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag måste jag ta tag i mitt inköp av ny dator,jag vill INTE :arghh::yuck:
Och då jag är teknisk idiot vill jag inte heller ha windows 10 det var svårt nog att gå över till 8an, men jag får skylla mig själv då jag inte kunde hålla mig i från att tro att jag skulle kunna uppdatera o skräptömma nuvarande dator,vilket gjorde att datorn tappade typ alla bra funktioner o program.:banghead::banghead:

Råkade peta till en kattleksak som i sin tur petade till katten i rumpan. Han blev skiträdd och sprätte till, vilket skrämde livet ur mig som hoppade till, vilket gjorde att han blev rädd igen. Det är ett under att vi överlever på egen hand :p som tur var blev han sur på leksaken, den får storstryk just nu, och inte på mig :D

Idag måste jag ta tag i mitt inköp av ny dator,jag vill INTE :arghh::yuck:
Och då jag är teknisk idiot vill jag inte heller ha windows 10 det var svårt nog att gå över till 8an, men jag får skylla mig själv då jag inte kunde hålla mig i från att tro att jag skulle kunna uppdatera o skräptömma nuvarande dator,vilket gjorde att datorn tappade typ alla bra funktioner o program.:banghead::banghead:

Jag är också en teknisk idiot, men övergången från Windows 8 till 10 var mer smärtfri än övergången till 8:an ändå.

Får högt blodtryck av att bara tänka på Vista :arghh::meh:

Win10 är ändå en förbättring, även om jag sliter mitt hår vissa dagar när det får för sig att låsa behörigheter för mig helt random :cautious:

Särbon har 10:an på sin nya och jag kräks på skiten. Något får datorn att lagga och jag går bet på att lista ut vad. Det är absolut inget fel på hårdvaran.

Min dator är gammal så jag kör 7:an på den fortfarande :love:

Får högt blodtryck av att bara tänka på Vista :arghh::meh:

Win10 är ändå en förbättring, även om jag sliter mitt hår vissa dagar när det får för sig att låsa behörigheter för mig helt random :cautious:
Det är precis sådant jag hört och då från folk som faktiskt är bra med datorer :crazy::nailbiting::arghh:

Särbon har 10:an på sin nya och jag kräks på skiten. Något får datorn att lagga och jag går bet på att lista ut vad. Det är absolut inget fel på hårdvaran.

Min dator är gammal så jag kör 7:an på den fortfarande :love:
Meeeeeeeeeeeen säg inte så nu.........."hörinte,serinte,talarinte symbol"

Jag har gnällt på allt stormande den här sommaren. Men idag när det är 100 grader varmt och inte ens en liten bris, då saknar jag vindarna.

Så ja, jag sitter i soffan och svettas ihjäl. Ska snart till stallet och flaskmata ett av gårdens lamm :heart

Jag har gnällt på allt stormande den här sommaren. Men idag när det är 100 grader varmt och inte ens en liten bris, då saknar jag vindarna.

Så ja, jag sitter i soffan och svettas ihjäl. Ska snart till stallet och flaskmata ett av gårdens lamm :heart
Dom 100 graderna har vi med och jag kan tala om för dig att brisen gör inte ett skit då den också är 100 grader .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 899
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 810
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 927
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar