Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska gå och köpa lite kläder idag och ev. gå till apoteket. Hmm … beror på hur varmt det blir. :wtf:

Kroppen värker, överallt. Jäkla :turd:-kropp.
Skulle behöva fixa en del saker idag med, dessutom skulle jag vilja se om nån frisör har drop-in, har velat klippa mig sen december :angel:.

Jag fick just veta via Blomsterlandets reklam-mail att det var porslinsblommans dag igår. Mitt liv var inte komplett innan jag fick denna information :meh:

Fö avskyr jag porslinsblommor :cautious:

Blivit stucken i morse på Ackis. Tog vägen förbi apoteket som var öppet. Köpte sprit och jodopax till min tå.
Ätit lunch. Ska lägga mig i sängen och läsa lite innan min BS kommer em. Förhoppningsvis får hen iordning på min Boxer. Så jag kan titta på tv i mitt rum
Ska till Kirurgmottagningen i morgon för att göra ett rektoskopi :eek::nailbiting:. Så jag måste ta lavemang i kväll och morgon bitti

HJALP!!!

Hur gor man en supergod sommrig smorgastarta? :confused: Jag har gravlax hemma, men kan inte anvanda "inte kokt" mat :arghh:.
Helst vill jag ha lite fett men mycket smak ... Jag har letat recept som en galen, men hittar ingenting som ser GOTT ut. Utom @Ninnurur 's bild har ovanfor.:cautious:
Vad innebär "inte kokt" mat? Så typ inga grönsaker som inte blivit tillagade? :)

Har ont i huvudet, livet är hemskt, det är sjukt synd om mig, alla hatar mig, jag är sämst på mitt jobb, lika bra att ge upp... 3-4 dagar kvar till mens :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har aldrig varit någon som har varit ute och sprungit men jag hade gärna velat bli. I nuläget klarar jag inte att springa längre...
Svar
10
· Visningar
487
Senast: MCP
·
Tjatter Hur gör jag om jag vill lägga till uppgifter på en digital deklaration?
Svar
8
· Visningar
362
Senast: Barbabelle
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
796
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149