LadyCovergirl
Trådstartare
Idag känner jag mig lite blaha. Högst oklart varför. Nåja, jag slipper iaf P3 nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Det var himla trevligthaha.
Datornörden kom ut i vildarken och lämnade skärmen?
Det får vi se till att du gör oftare
Krya på dig!Sjuk. Hemskickad från jobbet...huvudet säger det är stenfel men jag förstår dem...ingen vill ha en sjukling omkring sig som ev. smittar.
Ja! Det var himla trevligt
Jag får ta med solskydd nästa gång
Sjuk. Hemskickad från jobbet...huvudet säger det är stenfel men jag förstår dem...ingen vill ha en sjukling omkring sig som ev. smittar.
Jag satt väl ungefär en halvtimme i solen, inte tänkte jag på att mitt stackars bleka ansikte skulle reagera så starkt på lite solDet går ju faktiskt att fråga värdinnan också... Jag har typ allt i sådan väg
Jaaaa!!!!@bumpo snart dags för drinkar?
Men va säjeru kvinna!!Fö avskyr jag porslinsblommor
Jag älskar min porslinsblomma. Det är den enda som inte dör hemma hos mig.Jag fick just veta via Blomsterlandets reklam-mail att det var porslinsblommans dag igår. Mitt liv var inte komplett innan jag fick denna information
Fö avskyr jag porslinsblommor
Vad innebär "inte kokt" mat? Så typ inga grönsaker som inte blivit tillagade?HJALP!!!
Hur gor man en supergod sommrig smorgastarta? Jag har gravlax hemma, men kan inte anvanda "inte kokt" mat .
Helst vill jag ha lite fett men mycket smak ... Jag har letat recept som en galen, men hittar ingenting som ser GOTT ut. Utom @Ninnurur 's bild har ovanfor.