Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska gå och köpa lite kläder idag och ev. gå till apoteket. Hmm … beror på hur varmt det blir. :wtf:

Kroppen värker, överallt. Jäkla :turd:-kropp.
Skulle behöva fixa en del saker idag med, dessutom skulle jag vilja se om nån frisör har drop-in, har velat klippa mig sen december :angel:.

Jag fick just veta via Blomsterlandets reklam-mail att det var porslinsblommans dag igår. Mitt liv var inte komplett innan jag fick denna information :meh:

Fö avskyr jag porslinsblommor :cautious:

Blivit stucken i morse på Ackis. Tog vägen förbi apoteket som var öppet. Köpte sprit och jodopax till min tå.
Ätit lunch. Ska lägga mig i sängen och läsa lite innan min BS kommer em. Förhoppningsvis får hen iordning på min Boxer. Så jag kan titta på tv i mitt rum
Ska till Kirurgmottagningen i morgon för att göra ett rektoskopi :eek::nailbiting:. Så jag måste ta lavemang i kväll och morgon bitti

HJALP!!!

Hur gor man en supergod sommrig smorgastarta? :confused: Jag har gravlax hemma, men kan inte anvanda "inte kokt" mat :arghh:.
Helst vill jag ha lite fett men mycket smak ... Jag har letat recept som en galen, men hittar ingenting som ser GOTT ut. Utom @Ninnurur 's bild har ovanfor.:cautious:
Vad innebär "inte kokt" mat? Så typ inga grönsaker som inte blivit tillagade? :)

Har ont i huvudet, livet är hemskt, det är sjukt synd om mig, alla hatar mig, jag är sämst på mitt jobb, lika bra att ge upp... 3-4 dagar kvar till mens :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 899
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 810
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 927
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar