Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
HJALP!!!

Hur gor man en supergod sommrig smorgastarta? :confused: Jag har gravlax hemma, men kan inte anvanda "inte kokt" mat :arghh:.
Helst vill jag ha lite fett men mycket smak ... Jag har letat recept som en galen, men hittar ingenting som ser GOTT ut. Utom @Ninnurur 's bild har ovanfor.:cautious:

På g mot jobbet.
Glömde såklart både kaffe och annat
Men hoppas nån annan har med sig annars får jag springa bort till Ica och köpa.

HJALP!!!

Hur gor man en supergod sommrig smorgastarta? :confused: Jag har gravlax hemma, men kan inte anvanda "inte kokt" mat :arghh:.
Helst vill jag ha lite fett men mycket smak ... Jag har letat recept som en galen, men hittar ingenting som ser GOTT ut. Utom @Ninnurur 's bild har ovanfor.:cautious:
Den var god! Och den kom från Ica Maxi :D och jag besinnade mig och delade den med mina föräldrar. Ja hade kunnat äta hela själv :angel:

Den var god! Och den kom från Ica Maxi :D och jag besinnade mig och delade den med mina föräldrar. Ja hade kunnat äta hela själv :angel:

Tack for den :cautious:
Jag har nu knapat ihop en sorts smorgastarta som ar bade gluten och laktosfri da ena sonen haller pa att forsoka utreda sina allergier. Det var INTE LATT :arghh: kan jag tala om. Inte alls latt. :banghead: Nu far vi se vad det blir i morgon nar jag tar fram den.

Sjuk. Hemskickad från jobbet...huvudet säger det är stenfel men jag förstår dem...ingen vill ha en sjukling omkring sig som ev. smittar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 899
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 776
Senast: dobbis
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 926
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar