Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick tån omplåstrat. Ska fortsätta med spriten och även jodopax varje kväll. Om den fortsätter att strula, blir det operation i höst:nailbiting:
Lagat och ätit middag - det blev wok med kyckling
Nu lite slösurfing innan det är dags för att gå en kvällspromenad. Innan Lotta på Liseberg.
I morgon blir det ingen sovmorgon:mad: Ska till Endokrin och lämna både urin och blod där. Ska vara där kl 8 så:meh:
Sen kommer min BS på em. Får hoppas på att hen kan få igång min Boxer. Så jag äntligen kan titta på min tv:banana:

Ibland undrar man varför man håller på med det man gör, hästbranchen. Det är snuskgubbar, ojusta uthängningar, skitsnack, okunskap som hästarna får betala för, prestige etc.

Men så fick jag just ett samtal från en elev som var så himla lycklig över dagens pass och ville dela det. Då får man hopp om världen igen.

:love::d:love::d:love:
19932125_476787842655589_6686287558927712256_n.jpg

Vi sparade salamin och prosciutton tills en annan dag, det räckte ändå :D ostarna är en Gruyere, en Saint Agur och en Brie de Meaux :up:

Nu sitter jag i soffan och vill att kl ska gå fort så att vi kan gå och lägga oss snart. Av någon anledning är jag trött idag :confused::confused::angel::angel:

Tänkte ta det lugnt efter maten...Slutade med att jag somnade och sov typ 1,5 timme och vaknar tvärt. Läskigt när man vaknar innan huvet är med typ O_o:grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 899
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 771
Senast: dobbis
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 926
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar