R
Reykjavik
Gissa vem som precis fick vara tekniksupport och rädda bokföringen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asus.Är inte så glad över att läsa denna diskussion när lotten gällande vem som ska köpa in nya datorer till kansliet hamnat på mig MVH Ska köpa massa PC när jag själv använder Mac
HP laptop,vad säger Buke?
Jag har en HP x360 och är helnöjd. Den går att "vränga" om till en platta också, jättekäckt!
Letar efter den gamla dialogtelefonen, hittar tre knapptelefoner med antenn och en kobratelefon i förrådet istället
Vad innebär "inte kokt" mat? Så typ inga grönsaker som inte blivit tillagade?
Har ont i huvudet, livet är hemskt, det är sjukt synd om mig, alla hatar mig, jag är sämst på mitt jobb, lika bra att ge upp... 3-4 dagar kvar till mens
Du har missat att jag slängt ut en genom fönstret ............och nej jag öppnade inte innan Det blev dyrt.
@Trott Nej, nej, nej gör det inte lämna inte ut ditt nummer! Risken är att du får andas i en papperspåse länge och ofta.
/hallonsaft som har en hög papperspåsar till hands när jag ska hjälpa föräldrarna med såväl dator som mobiler
Rätt åt digGissa vem som precis fick vara tekniksupport och rädda bokföringen?
Jag hade med mig den förra vändan@dobbis Kom till Skåne med den gamla så kanske vi kan få ordning på den - om du bara saknar program o funktioner
Du har väl mitt nr med om du behöver support.
Fast vänta tills dom svarar,deras support är så bra att inte ens jag skickar bombhot till dom ,dom är extremt pedagogiskaVarken jag eller BS fick igång Boxern Så jag har suttit i telefonkö till dem i en timme. Ska skicka tillbaka den igen. Så nu är jag utan tv i mitt rum...