Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i trädgården och försöker ha koll så att A och grannen inte startar ett lika stort uppträde som igår. Grannen är väl inte jättesocialt kompetent...

Jag hoppas kunna sluta tidigt idag. Ska sen till Bunkeflo för att titta till en kompis lägenhet, till stallet för att fixa där och slutligen till gymmet. Jag är redan trött i fötterna :cautious:

Varken jag eller BS fick igång Boxern:devil: Så jag har suttit i telefonkö till dem i en timme. Ska skicka tillbaka den igen. Så nu är jag utan tv i mitt rum...:(

Saknar M något alldeles hysteriskt men är inte säker på att vi kan reda ut det där med att hinna träffas den här veckan.

Letar efter den gamla dialogtelefonen, hittar tre knapptelefoner med antenn och en kobratelefon i förrådet istället :cautious::rofl:

WOW ... vilka minnen det har vacker.:p

Vad innebär "inte kokt" mat? Så typ inga grönsaker som inte blivit tillagade? :)

Har ont i huvudet, livet är hemskt, det är sjukt synd om mig, alla hatar mig, jag är sämst på mitt jobb, lika bra att ge upp... 3-4 dagar kvar till mens :meh:

Har har jag inte en, utan tva, sonhustrur som inte kan ata "ra" mat. De ater alltsa inte gravad eller rokt lax :confused: och kott ska vara aldeles for genomstekt for min smak.:cautious:

Du har missat att jag slängt ut en genom fönstret ............och nej jag öppnade inte innan :mad::banghead: Det blev dyrt.

Du ar min hjalte.:up:

@Trott Nej, nej, nej gör det inte lämna inte ut ditt nummer! Risken är att du får andas i en papperspåse länge och ofta.

/hallonsaft som har en hög papperspåsar till hands när jag ska hjälpa föräldrarna med såväl dator som mobiler :arghh:

Ungefar sa sa sonen i Florida (Den vi kallar "Linux mannen") nar vi ocksa bodde dar ... Han fick in mig pa Mac istallet, nagot som sonen har i Oregon ocksa har.:angel: Bada ar dataingenjörer och kan aldeles utmarkt bada plattformarna, men latsas att de inte ALLS kan annat an den de vill halla pa med.:cautious:
Resultatet har blivit att jag nu har en iMac, en iBook, en Mac air, en iPad och en iPhone. :rofl: Han visste vad han gjorde sonen, har har vi ju haft apple stores i valdigt manga ar dit man aker och far gratis hjalp om sonen inte ar i narheten nar hjalp behovs. Han har pratat om hur mycket lattare livet blev nar han inte var "support" for mamma's data innehav langre.:eek:
Nu ar det bara fragan om vart man gar nar printer h*****et inte ALLS vill printa ordentligt ... utom alla diagnostiska sidor som kommer ut helt perfecta. :arghh: Jag tror dock att sonens semester borjade denhar veckan:cool:

Har precis spenderat 1h med att panikringa runt och lösa min hotellbokning till Dreamhack Winter.
Jag och många andra har bokat i god till, så när de plötsligt ÄNDRAR datum (som har varit satt i 1 år minst) så blir det inte helt enkelt att lösa pga fullbokat.
Är så förbannad just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 900
Senast: Avalbane
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
6 900
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 927
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar