Kanon, jag fixar sån utrustning som poliser har på sig vid våldsamma upplopp.Jag ordnar det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanon, jag fixar sån utrustning som poliser har på sig vid våldsamma upplopp.Jag ordnar det!
Det har jag redan, jag har en fånghäst som jag måste ”ta hand om” varje dag när hennes ”kompis” får gå i större gräshage..Kanon, jag fixar sån utrustning som poliser har på sig vid våldsamma upplopp.
Åh, samma här minus fång. Hagkompisen ska få gå kvar så hon måste se på sveket varje dag...Det har jag redan, jag har en fånghäst som jag måste ”ta hand om” varje dag när hennes ”kompis” får gå i större gräshage..
Vad är det för märke?Testade barbackasadeln för lite dressyrande idag, det gick bra det med!
Bonus: att man när man har en cob som gör väldigt gulliga små krumsprång när knaset gör entré
Visa bifogad fil 129239
Holuhorse heter det, tyskt märkeVad är det för märke?
Visa bifogad fil 129295
Första gången vi red för tränare igår och herregud vad mycket jag fick att träna på
Det är svårt att lära sig rida på nytt med en trasig kropp när muskelminnet vill göra på ett annat sätt som inte funkar längre. Men vi kämpar på!
Det bästa av allt var att hon tog mina galoppfattningar varje gång. Vi gjorde inte så många, men de vi gjorde. Jag har ju skrivit om hur svår galoppen är för mig så jag är väldigt nöjd
Ja hon är väldigt finKul och nyttigt!
och -bilden är ju lite suddig, men alltså vilken fräsig teckning i ansiktet på hästen