Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemkommen från gymmet, duschad och nu puttrar köttfärssåsen på spisen. Var dock sjukt förvirrad och kunde inte riktigt förstå varför jag hela tiden såg så fel på klockan på väggen vs telefonen när jag tränade, tills jag på väg hem insåg att de inte ställt om klockorna 😅😂
 
Dag 2 med bootsen och jag börjar se tecken på tydliga skav på ballar och bakre delen av strålen. Än så länge bara kala vita områden men om jag inte lyckas stoppa det NU lär hon ju ha ordentliga såriga skav snart.... :( Jag önskar verkligen att jag inte hade haft rätt denna gång.... :(
 
Heldag tillsammans med min gamla mor som behövde hjälp med lite grejer såhär mellan höst och vinter. Skönt att hon fortfarande kan bo hemma men lite oroligt ibland att något ska hända. Väl hemma igen har jag tänt brasan, gjort mig en kopp te och ska läsa ikapp vad ni haft för er. :)
 
Har lite, när vem försöker jag lura har jättemycket ångest för att det nu är tre jobbdagar :cry: . Vill verkligen inte jobba där mer. Men men vet ju att jag behöver kämpa på ett tag till för att få klart min kandidatexamen och kunna söka något nytt och då har flera möjligheter. Men skulle jag må lika kasst igen som i onsdags då kommer jag inte att kämpa på. Räknade ut att ca 50 procent av personalen slutat sen februari och det säger väl det mesta om arbetsplatsen kanske.
 
Har lite, när vem försöker jag lura har jättemycket ångest för att det nu är tre jobbdagar :cry: . Vill verkligen inte jobba där mer. Men men vet ju att jag behöver kämpa på ett tag till för att få klart min kandidatexamen och kunna söka något nytt och då har flera möjligheter. Men skulle jag må lika kasst igen som i onsdags då kommer jag inte att kämpa på. Räknade ut att ca 50 procent av personalen slutat sen februari och det säger väl det mesta om arbetsplatsen kanske.
Usch. Vad är det som inte fungerar?
 
Håller på att skratta ihjäl mig! :laugh:
Pratade i tel och kom på att fråga om den jag pratar med känner ett tvillingpar som bor i närheten av honom jag pratade med. De har lite samma intressen, samma ålder etc och jag tänkte att de kanske kände varann. Vid frågan blev det först tyst ett tag. Sedan "jaaaa, det kan man kanske säga".
Visar sig att han jag pratar med hade träffat tvilling A på ett uteställe för många år sen och tagit med honom hem. Dagen efter var han ute på samma ställe igen och såg den han hade tagit hem dagen innan. Han tyckte han var lite stel och konstig först. Han tyckte det var lite konstigt iom att de haft så himla trevligt. Han undrade om han råkat göra ngt fel. Men de var lite dragna och under kvällen så fick de fin kontakt och hade kul igen. Och han fick med sig killen hem igen.
Dagen efter detta satt han och några väner på en uteservering och åt. Då ser han kille A komma. Och går bredvid en exakt kopia av honom, hans enäggstvilling. Det var alltså tvilling B han träffat dag 2. Inte konstigt att han var "lite stel" när de aldrig mötts. 😅
"Då gick jag heeem!" var slutkommentar om ämnet. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 930
Senast: Exile
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 270
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 239
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 187
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp