Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, det där var ju fantastisktHåller på att skratta ihjäl mig!
Pratade i tel och kom på att fråga om den jag pratar med känner ett tvillingpar som bor i närheten av honom jag pratade med. De har lite samma intressen, samma ålder etc och jag tänkte att de kanske kände varann. Vid frågan blev det först tyst ett tag. Sedan "jaaaa, det kan man kanske säga".
Visar sig att han jag pratar med hade träffat tvilling A på ett uteställe för många år sen och tagit med honom hem. Dagen efter var han ute på samma ställe igen och såg den han hade tagit hem dagen innan. Han tyckte han var lite stel och konstig först. Han tyckte det var lite konstigt iom att de haft så himla trevligt. Han undrade om han råkat göra ngt fel. Men de var lite dragna och under kvällen så fick de fin kontakt och hade kul igen. Och han fick med sig killen hem igen.
Dagen efter detta satt han och några väner på en uteservering och åt. Då ser han kille A komma. Och går bredvid en exakt kopia av honom, hans enäggstvilling. Det var alltså tvilling B han träffat dag 2. Inte konstigt att han var "lite stel" när de aldrig mötts.
"Då gick jag heeem!" var slutkommentar om ämnet.
Ok. Trist och jobbigt.Vill inte vara för specifik på ett öppet forum men bl.a. är det inte bra organisation sen finns det en del väldigt interna saker som jag inte kan skriva om här känner jag. Men det finns många problem iallafall det är inte bara en enskild sak utan många samverkande faktorer
Jag med.Jag hade nog föredragit 15 hundar
Gör riktiga såser istället... mycket godare och nyttigare och riktiga ämnen i. Pulvret vara icke välkommet i vårat hem...Det blev ingen pasta utan svamp (Knorr) soppa jag pimpade med lite torr sherry and persilja. Helt ok and minimalt med ansträngning. Nu när det är höst så tror jag, jag köper mer pulverpåsar.
Men det där var väl ett märkligt inlägg?Gör riktiga såser istället... mycket godare och nyttigare och riktiga ämnen i. Pulvret vara icke välkommet i vårat hem...
Gör riktiga såser istället... mycket godare och nyttigare och riktiga ämnen i. Pulvret vara icke välkommet i vårat hem...
Exet köpte Junis pulverbea. Lite modifierad och en massa extra dragon så blev den riktigt riktigt braPtja pulverbea kör fortfarande sambon med men aldrig att vi köper pulvergräddsås sen jag lagar egen, så otroligt mycket godare!