Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på att skratta ihjäl mig! :laugh:
Pratade i tel och kom på att fråga om den jag pratar med känner ett tvillingpar som bor i närheten av honom jag pratade med. De har lite samma intressen, samma ålder etc och jag tänkte att de kanske kände varann. Vid frågan blev det först tyst ett tag. Sedan "jaaaa, det kan man kanske säga".
Visar sig att han jag pratar med hade träffat tvilling A på ett uteställe för många år sen och tagit med honom hem. Dagen efter var han ute på samma ställe igen och såg den han hade tagit hem dagen innan. Han tyckte han var lite stel och konstig först. Han tyckte det var lite konstigt iom att de haft så himla trevligt. Han undrade om han råkat göra ngt fel. Men de var lite dragna och under kvällen så fick de fin kontakt och hade kul igen. Och han fick med sig killen hem igen.
Dagen efter detta satt han och några väner på en uteservering och åt. Då ser han kille A komma. Och går bredvid en exakt kopia av honom, hans enäggstvilling. Det var alltså tvilling B han träffat dag 2. Inte konstigt att han var "lite stel" när de aldrig mötts. 😅
"Då gick jag heeem!" var slutkommentar om ämnet. :laugh:
Haha, det där var ju fantastiskt 😂😂
 
Så korkad 😂
Kollar på klockan ”Men herregud, är klockan redan 19:00! Vad har jag hållit på med egentligen?”
Klär på mig, går ut i bilen, åker och handlar. Klockan är bara 18:00… men nu blev jag ju klar en timme tidigare än planerat 😂

Köpte kallrökt regnbåge på extrapris, god men väldigt rökig och fet. Lite potatisgratäng med äkta fetgrädde på det! Kommer få rejäl halsbränna nu 👌
 
Jag har varit duktig och gjort 17 matlådor till mig (viktopererad så matlådorna är med andra ord små) och känner mig nöjd! Även tvättat och varit ute med hunden i dag.

Nu ska jag hämta sista tvätten och låta hunden gå en pinkrunda innan jag tar en dusch, en knäckemacka, en mugg te och kollar ett avsnitt av Chicago PD. Tror jag.

Det har varit en märklig vecka, har en förhoppning att nästa inte ska vara så krånglig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 945
Senast: Exile
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 270
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 241
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 063
· Visningar
34 233
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp