Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ute på promenad är så vackra höstfärger nu.:love:

IMG_20221030_145627878_HDR.webp
 
Jag har bestämt mig för att börja virka! Mitt första projekt var från boken jag köpte, ett pannband som blev för litet :rofl: men annars fint. Nu håller jag på att göra en liten räv. :love: Färgövergångarna blir inte helt bra (får kika upp en annan metod till nästa gång) men annars börjar det faktiskt formas ett litet huvud nu!
 
Är trött. Ställde om klockan vid 22 igår så tyckte det var väldigt konstigt att jag var så trött redan 23:30. Fast klockan var ju 00:30 då, kom jag på till slut, så släckte och somnade rätt snabbt.
Funderar på att se Tunna blå linjen på play nu, så kan jag slumra tidigt ikväll.
 
det gör jag aldrig. Så halva året går klockan rätt :D

Jag glommer oftast att stalla om klockan i bilen, da vi bytte den forsta sondagen i October glomde jag ocksa ... anda tills jag var pa vag till jobbet morgonen efter och i panik trodde jag var en timma sen, anda tills jag mindes tids omstallningen (som Oregon har gjort en folkomrostning att bara ha sommartid, men da manga stater gjort det maste det ga igenom Senaten (som godkannt det hela) och nu House for ett godkannande. Kanske nasta ar?

När jag kom hem efter semestern igår kväll upptäckte jag att vi hade helt slut vin hemma. Kändes trist en lördagskväll :laugh:

Jag har vin i en stallning som hanger fran taket, det ar mina riktigt dyra fina flaskor som jag aldrig anvander ... sa om, mot formodan, vinskapet skulle bli tomt sa finns det reserver. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 929
Senast: Exile
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 270
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 239
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 186
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp