Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Beslutsångest!
Den här svarta
IMG_20181231_174754.webp
Eller en gul med ananasar och 50talsstuk?

Väntar på att badrummet ska bli ledigt så att jag kan sminka mig. Har mest tittat på RuPaul's drag race sista tiden och hoppas att jag inte får för mig att bli inspirerad när jag börjar måla. Tror inte drag queen skulle vara en bra look för mig 🙈

Ja de har pangat en hel del här med.. Så glad att mina djur inte är skotträdda!
Lite det jag tänker på, från och med nästa år måste man ha speciellt tillstånd för att köpa raketer med styrpinne... tycker förvisso fortfarande det hade varit bättre om det kunde vara ett fyrverkeri, där alla kan samlas och de med djur som är rädda för fyrverkeriet vet vart och när... men men eller så kan det slopas helt..

Håller på och rensar bland kläderna här hemma (kul nyår va?). Nu har jag en hel hög med jeans/byxor i bra skick som ska bort. Frågan är bara vart det är bäst att skänka dem... Jag orkar inte hålla på och trassla med att sälja dem.

Jag lyssnar på musik och läser dikter/verser som passar till en dödsannons. (Min mormor har somnat in, känns helt overkligt att skriva de orden :()
Ska snart till stallet och natta hästar så jag hinner hem igen innan det börjar smälla en massa här ute och hundarna blir rädda. Än sover de sött :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
6 147
Senast: Lyan
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 130
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Burkmat