Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag saknar dessutom mina vanliga dagsrutiner.... Herregud vilken vanemänniska jag är! Så fort det blir för många lediga dagar så tappar jag kollen på allt, får usla matvanor som leder till uselt humör och trötthet. Man skulle ju kunna tänka sig att jag är utvilad nu efter alla lediga dagar, men nej, jag skulle kunna sova dygnet runt ungefär. (och inte lär jag mig något heller, typ som att ta bättre hand om mig) Jag får väl försöka glädjas åt att inte ha en lika korkad granne som dig iställetLängtar också till när allt börjar återgå till det normala. Här har vi hört fyrverkerier sen typ en vecka innan jul, och håller det på som de tidigare 12 åren fortsätter det ca 1 vecka efter nyår också
Jag har ingen bra relation till fyrverkerier, för något år sedan var grannen nära att elda ner hela sitt hus med fyrverkerier då den flög fel och "poffade" typ 1m ovanför hans hustak (och nepp, han har inte slutat skjuta fyrverkerier efter det, han var inte ens klar för kvällen)
Jag saknar dessutom mina vanliga dagsrutiner.... Herregud vilken vanemänniska jag är! Så fort det blir för många lediga dagar så tappar jag kollen på allt, får usla matvanor som leder till uselt humör och trötthet. Man skulle ju kunna tänka sig att jag är utvilad nu efter alla lediga dagar, men nej, jag skulle kunna sova dygnet runt ungefär. (och inte lär jag mig något heller, typ som att ta bättre hand om mig) Jag får väl försöka glädjas åt att inte ha en lika korkad granne som dig istället
@sthu jag är iaf väldigt nöjd med min moccamasterbryggare, har du kollat upp dem nånting?
Ok .Vill gärna ha en, men för dyrt för oss..
Ovanligt lugnt med fyrverkerier i Malmö än så länge. Knappt hört några alls. Brukar vara rena kriget veckan innan nyår.
Å vad underbart! Njuuut!!Just avslutat hotellfrulle på Vann spa.
Kanonbra avslut på detta år
Jag jobbar!
De betalar mig faan inte tillräckligt...