Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nehej, nu ska jag nog inte googla kaffemackapärer mer. Det får vara nog. Dags att sammanfatta vad jag lärt mig och ta ett beslut.
Eller om jag väntar med beslutet tills vi ska flytta, just nu har vi ju en kaffebryggare.

@sthu sjalvklart koper ni ny presskanna. Inget annat kaffe blir lika gott. 😘

Jag är inte så förtjust i presskaffe :o Det blir så lätt sump i det och det gillar jag inte.

Alltså min vän E är så jävla rolig. Hon har alltid ngn konstig fundering. Nu messade hon och bara "alltså har du tänkt på att jag ser ut som Stig Helmer Olsson?". Jag bara ehh nej. Hon bara "ok trodde alla märkt det utom jag, förrän nu"

:rofl:

Det övergår mitt förstånd att en person kan ha en så vrickad syn på sig själv. Om och om igen. Hon är liksom modellsnygg, catwalkmodell-smal och dessutom med snygg stil. När folk glor på henne antar hon rent logiskt att hon ser ut som STIG HELMER??? "Logiken" i detta alltså :rofl:

Senast ändrad av en moderator:
Fnissar lite efter längddiskussion i en annan aktuell tråd.

Hur kan man vilja ha en mycket längre man. Ömsesidigt oralsex blir så oändligt mycket mer komplicerat.....
Men tanten då! Har du inte förstått nånting? Vem har sagt att det ska vara ömsesidigt?
Tänk såhär istället: Det är bra med en lång karl så slipper man stå på knä.
Fast det är ju bara rygglängden som är intressant då... :o:D
Hörni, korspostning och netikett osv då.

/mod

Har storstädat hos landisarna. Sorterat ungarna, och tagit bort de små. Sedan fick de grönsaker, som vanligt. I morgon ska de få gröt:d
Städat lite i mitt "akvarieförråd" och fyllt på mina fiskmatslådor. Fiskarna fick givetvis smaka lite, som de tigger:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
5 978
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 100
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar