Har en kapselmaskin hemma, som jag inte använder, + en massa kapslar till den
Vi gjorde oss av med vår kapselmaskin, dricker på tok för mycket kaffe för en sån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en kapselmaskin hemma, som jag inte använder, + en massa kapslar till den
jag ska sälja min, har bara gjort iste med denVi gjorde oss av med vår kapselmaskin, dricker på tok för mycket kaffe för en sån
Vad är det för spel?
Eftersom jag planerar att bli smal 2019 så passar jag på att äta upp all choklad som finns skafferiet Joråså att eeeeeemmmm
Jag brukar göra likadant. Men sedan köper jag nytt igen
Well well har ju även morgondagen på mig
@sthu sjalvklart koper ni ny presskanna. Inget annat kaffe blir lika gott.
Fnissar lite efter längddiskussion i en annan aktuell tråd.
Hur kan man vilja ha en mycket längre man. Ömsesidigt oralsex blir så oändligt mycket mer komplicerat.....
Men tanten då! Har du inte förstått nånting? Vem har sagt att det ska vara ömsesidigt?
Tänk såhär istället: Det är bra med en lång karl så slipper man stå på knä.
Fast det är ju bara rygglängden som är intressant då...Fnissar lite efter längddiskussion i en annan aktuell tråd.
Hur kan man vilja ha en mycket längre man. Ömsesidigt oralsex blir så oändligt mycket mer komplicerat.....
Ok, skärp er nu! Mamma kom in och undrade vad jag skrattade åt..
Fnissar lite efter längddiskussion i en annan aktuell tråd.
Men tanten då! Har du inte förstått nånting? Vem har sagt att det ska vara ömsesidigt?
Tänk såhär istället: Det är bra med en lång karl så slipper man stå på knä.
Hörni, korspostning och netikett osv då.Fast det är ju bara rygglängden som är intressant då...