Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Beslutsångest om vad jag ska ha på mig imorgon. Klänning, men vilken? Har så många att välja på!
Lutar åt en gul med ananasar på. Med eller utan underkjol i tyll? Gillar den stora fluffiga kjolen men det är rätt opraktiskt..

Äsch! Vi får se vad jag kör på.

Jaha. Jag vill gå ut på krogen imorgon och dansa lite. Verkar inte finnas nån krog här. Hotellet möjligen men hittar ingen info om att de skulle ha öppet..
Jag vill ju parta in det nya året!

Ellerhur är systemet öppet i morgon? Funderar på om jag ska våga försöka mig på ett besök, mina nyårsplaner förändrades idag så jag funderar på att försöka få tag på en flaska prosecco :angel:

Yup, men var beredd på att det är utplockat och kommer vara ett helvete med alla som tror att det är en bra idé att vänta till nyårsafton ;)
Räknar nästan med det, egentligen är jag inte i så stort behov av det, har lite vin och gin hemma. Skulle lika väl kunna köpa en god alkoholfri bubbel på ICA. Det är bara det att den godaste alkoholfria är även den köpt på systemet ^^

Dags att gå hem från morsan. Hoppas på att inte få fyrverkerier i huvudet eller så... Åh vad jag längtar till om en vecka när allt börjar återgå till det normala igen.

mvh
Bitter gnällkärring :meh:
Längtar också till när allt börjar återgå till det normala. Här har vi hört fyrverkerier sen typ en vecka innan jul, och håller det på som de tidigare 12 åren fortsätter det ca 1 vecka efter nyår också :meh:

Jag har ingen bra relation till fyrverkerier, för något år sedan var grannen nära att elda ner hela sitt hus med fyrverkerier då den flög fel och "poffade" typ 1m ovanför hans hustak (och nepp, han har inte slutat skjuta fyrverkerier efter det, han var inte ens klar för kvällen) :banghead:

Hörde fyrverkerier för första gången nu ikväll. Kanske en 5 km bort troligen. Nästa år kanske det blir mindre fyrverkerier överlag (kan ju hoppas!) med tanke på nya lagen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
5 978
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 100
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar