Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis sms att klubben öppnar 23 inte 22 som det stod i biljetten. Kul :cautious: Får stå ute i regnet och vänta..

2018 was the Year of the Backwards-Facing Artichoke -
FB_IMG_1546292296853.webp

Gott nytt alla Discworld fans (och alla andra)

Gått och lagt mig. Fortfarande mätt och glad men trött :)
Enda i stallet som håller sig nykter så det är jag som släpper ut imorgon. Tror det blir 2019 även om jag inte är vaken till spektaklet :p

Gått och lagt mig. Fortfarande mätt och glad men trött :)
Enda i stallet som håller sig nykter så det är jag som släpper ut imorgon. Tror det blir 2019 även om jag inte är vaken till spektaklet :p
Jag LÄNGTAR efter att få gå och lägga mig....men vill vara uppe och natta hästarna efter tolvslaget. Släcka i stallet, kolla så att allt är lugnt, osv. Men....GÄSP.....

Gott nytt år 🐸🌷⭐️!!
Här är det nästan inga raketer ännu! Ätit jättemycket och gott blev det. Vi hjälptes åt med både maten och dukningen så känns inte ett dugg betungande :)
Är påväg ut igen (var i stallet för en stund sen och gav kvällsmål) men denna gången tar vi varsitt champagneglas (sånadär långa höga ni vet, men hade hellre provat tulpanglasen), hur som helst tar vi med lite bubbel ut och
GOTT NYTT ÅR!!

Här gick vi och la oss fem i :D. Nu är det sovdags. Hör hur det smäller omkring men labben sover lugnt och skönt i fotändan på sängen.
Gott nytt år.

Vi har alla raglat oss hem till mig och har panorama över fyrverkerierna över vattnet. Flera hundra personer står på bron. Vi slipper dock stå ute och kan skåla inomhus till tonerna av ABBA ”Happy New Year”!

Gott nytt år!

Jag har varit med mina kusiner idag, vi försökte titta på gp fyrverkerierna (fyrverkerier Göteborgs Posten anordnar inne i centrum varje år) men pga vädret såg vi knappt något men vi behövde i alla fall inte trängas (säkert pga vädret). Sedan var vi hemma hos mina kusiner och myste under filtar framför filmer till 23.45 då vi gick ut. Det är tydligen är en grej att kvarteren (områdena? Vad man nu säger) tävlar i vilka som skjuter mest fyrverkerier :cautious:

Urkorkad tävling om ni frågar mig, dessutom när ingen på något sätt räknar... dvs det finns ingen vinnare. Positivt var i alla fall att alla i mina kusiners kvarter som skjöt (alla i kvarteret samlades på "huvudgatan" och vi nöjde oss med att titta) hantera dem på ett bra och säkert sätt! :up:

Gott nytt år och god fortsättning! :bow:

Jag sitter och tar igen mig efter en dag som barnvakt. Jag slapade in barnet till baren pa lodgen (inte forsta gangen heller😳) och bartendern gjorde I ordning en liten skal med “bar snacks” till henne och till det en Shirley Temple ☺️ Tiny var over lycklig och foll i grat nar vi holl i hennes snacks och drink for att fa in henne i bilen. 😍
Som Maken sa, det ska bojas I tid ...😂🤣

Jag ska aldeles snart byta om... ikvall tanker jag ha pa mig en kjol jag fick for 40 ar sedan😳

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
207
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
6 177
Senast: Lyan
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 130
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈