Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jobbat klart för idag och är på väg hem
Trött och sliten. Hundhelvetet missade leksaken och satte sig i min hand istället, långt händelseförlopp kort = smärta, vrede, hjälplöshet
Hm, jag har minst fyra osthyvlar (don't ask...). Visserligen äter vi båda ost men det borde göra att det ser rätt bra ut för oss? Han har minst fyra också
Du är lyckligt lottad du!
Vi hade fyra osthyvlar hemma och tre i stugan, mina föräldrars relation tog slut ändå och de separerade. Det borde inte varit möjligt, eller?Idag var vi två som var glada att den andre var sjuk. Ingen behövde känna dåligt samvete mot gäster eller den andre för att vi fick ställa in besök.
Vi har hasat oss iväg och handlat lite julklappar etc. En man med mancold och en rödhårig kvinna med förkylning, pms och för lite sömn i kroppen.
När jag gör mat och sambon plockar ur diskmaskinen säger han: "Det är ändå bra det här när vi flyttade ihop. Det här med dubbla husgeråd och grejer. Vi har så många osthyvlar."
Jag: "Eh, va?"
"Ja, men det är ju så bra! Det är ju det värsta som finns när alla är smutsiga och man måste diska dem där på morgonen för att man har för få."
1. Han äter typ aldrig bröd och ost.
2. Hur mycket kostar en osthyvel liksom? Är de svåra att komma över?
3 Hur lång tid tar det att diska en osthyvel?
4. Anledningen och nyckeln till fungerande relationer har nu bestämts vara nog med osthyvlar.
Vi hade fyra osthyvlar hemma och tre i stugan, mina föräldrars relation tog slut ändå och de separerade. Det borde inte varit möjligt, eller?