Annars kan du ta min helsvenska tonårskompis favoritSka det inte vara typ sataana före där?
Hon brukade hojta MAKKARA. Eller PORKKANA
Vilket betyder korv respektive morot. Men det låter elakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars kan du ta min helsvenska tonårskompis favoritSka det inte vara typ sataana före där?
Låter elaktAnnars kan du ta min helsvenska tonårskompis favorit
Köp en! Eller fleraJag vill ha en hatt!
Köp en! Eller flera
Livet känns bättre med en snygg hatt!
Var det inte i Picassos äventyr som någon ropar makkara och alla finnar garvar på sig?Annars kan du ta min helsvenska tonårskompis favorit
Är det jämnt ljummet över hela elementet eller bara på delar av det? Är det det senare så kan detvara luft i systemet och behöver luftas ur.
Jag har inte ens slagit på elementet än @tuaphua! Fördelen med att bo litet. Många eldar nog också i huset och värmer upp ”kollektivt” på det sättet.
Jag har lite samma problem. Vi har bergvärme och sensorn k huset sitter uppe på ovanvåningen så vanligtvis är det as kallt uppe för annars är det en bastu nere eftersom alla element sitter nereDet var det bla det som mannen som var här gjorde. Den sitter det sändare i olika rum som ska påverka golvvärmen. Men det verkar funka lite halvlattjo. Han skulle komma igen snart när han pluggat på.
Ja, det är inte hisnande driftskostnader för din!
Haha! Värme, vatten, sophämtning, wi-fi och comhem ingår i den ockerhöga månadsavgiften 540 kr
Jag som prokrastinerat städning idag. Kanske får återinföra vin-städning. Skål på dig!Det är inte för tidigt för städöl va?
Min del av avgiften är 900 där ingår värme och sophämtning. Sen tillkommer vatten, el, internet och lånHaha! Värme, vatten, sophämtning, wi-fi och comhem ingår i den ockerhöga månadsavgiften 540 kr
OkSaatana =