R
Raderad medlem 68338
Har diskat en större mängd vinglas. Sitter nu i soffan och dricker kaffe. Ska ner till jobbet en sväng sen. Fick också jobb som ledsagare på fredag. Tydligen lite kris så jag ställde upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför ska folk pracka på en luciafirande..
Tycker det är tröttsamt, tråkigt och är ren tortyr om det är barn som "sjunger". Nej det är inte sött, mer än kanske för närmast sörjande.
Fira med din familj, låt maken fira med sin och åk upp som du tänkt innan då?Jaha, ändrade julplaner. Verkar som att maken är ledig trots allt och då vill han åka till sin familj (kan jag förstå, vi har firat med min de senaste två jularna). Jag vill inte! Vill vara här och träffa mina syskon, vi ses så sällan. Min bror ser jag typ bara till jul och kanske några födelsedagar.. Det går att räkna på en hand hur ofta vi ses.
Tycker att vi "firar jul" med makens familj i helgen när vi ändå är uppe och ska på konsert ihop med dem. Vi träffade dem för julbord förra helgen.
Jag blev en aning bitter nu kände jag.
Bäst att spä ut det med lite kaffe.
Fira med din familj, låt maken fira med sin och åk upp som du tänkt innan då?
Jag börjar få slut på bra svenska och engelska svordomar över jordbruksverkets system.
Tror jag ska be maken lära mig några bra på ungerska
Å verkligen på tiden! NjuuutHar just invigt vår badkar. Har inte badad sen jag flyttade från Sthlm. Oh, I love it! Bubblor, glögg och live-sändning med Magda Gad från afganistan!
Är det ingen här som kan japanska? Tycker de låter lite småarga för jämnanJag börjar få slut på bra svenska och engelska svordomar över jordbruksverkets system.
Tror jag ska be maken lära mig några bra på ungerska
Haha! Sambons son är gift med en japanska och talar själv japanska. Hon är en av de vänaste, milda och mjuka personer jag mött. Men tom hon låter faktiskt lite arg på japanska.Är det ingen här som kan japanska? Tycker de låter lite småarga för jämnan
Vi förlorade en dalmatinmolly igår och misstänker att en blå platy har dött också, ska vara 4 men vi hittar bara 3Varit till apoteket och hämtat min Apodos.
Sedan iväg till Vuxenhab för ett första besök där. Blev givande iaf. Hen skulle gå på min Biståndshandläggare på Kommunen, så det blir någon ordning på BS och sedan KP. Pratade i nästan 1½ timme
Sedan hem och käka middag.
Städa hos landisarna, de fick en dusch och nya grönsaker också. De äter som hästar - och skiter som hästar...
Sedan städat ett kar och byta lite vatten där. Bytte vatten i ett annat kar med.
I morgon em får det bli det stora pumpracet...
Inga döda fiskar idag iaf
ok, när jag städar 39, så var det bara 6 st kolglödstetror där, ska vara 10 stVi förlorade en dalmatinmolly igår och misstänker att en blå platy har dött också, ska vara 4 men vi hittar bara 3
Tråkigt när man upptäcker det sådär.ok, när jag städar 39, så var det bara 6 st kolglödstetror där, ska vara 10 st
Varit till apoteket och hämtat min Apodos.
Sedan iväg till Vuxenhab för ett första besök där. Blev givande iaf. Hen skulle gå på min Biståndshandläggare på Kommunen, så det blir någon ordning på BS och sedan KP. Pratade i nästan 1½ timme
Sedan hem och käka middag.
Städa hos landisarna, de fick en dusch och nya grönsaker också. De äter som hästar - och skiter som hästar...
Sedan städat ett kar och byta lite vatten där. Bytte vatten i ett annat kar med.
I morgon em får det bli det stora pumpracet...
Inga döda fiskar idag iaf