Bara en, jag brukar slå sisådär 5-6 varje dag
Det här huset är ett uppenbarligen ett flughotell
Just nu bara en, men den låter som tio
Usch jobbigt med flughotell! Får ha såna där klisterremsor överallt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara en, jag brukar slå sisådär 5-6 varje dag
en del är högljuddaJust nu bara en, men den låter som tio
Usch jobbigt med flughotell! Får ha såna där klisterremsor överallt
Den här hösten har varit extrem. Aldrig tidigare i mitt långa liv i gamla hus har jag sett så mycket flugor inomhus!!Bara en, jag brukar slå sisådär 5-6 varje dag
Jag hade kollat om ni kan kvitta det mot en del av städningen.Ok dilemma. Vi blir av med huset 22 december, då flyttar nya hyresgästen in. Vi har betalat hela hyran för december. Är jag en hemsk människa om jag begär pengar för att de ska få ta över tidigare? Egentligen ska vi inte ut förrän sista januari.
Jag hade kollat om ni kan kvitta det mot en del av städningen.
Hur hade det annars blivit? Hur lång uppsägningstid har ni?Ok dilemma. Vi blir av med huset 22 december, då flyttar nya hyresgästen in. Vi har betalat hela hyran för december. Är jag en hemsk människa om jag begär pengar för att de ska få ta över tidigare? Egentligen ska vi inte ut förrän sista januari.
Ok dilemma. Vi blir av med huset 22 december, då flyttar nya hyresgästen in. Vi har betalat hela hyran för december. Är jag en hemsk människa om jag begär pengar för att de ska få ta över tidigare? Egentligen ska vi inte ut förrän sista januari.
Hur hade det annars blivit? Hur lång uppsägningstid har ni?
Ja lite snål tycker jag
Jag tycker inte du är snål.Jag är trots allt smålänning
Nu funderar vi på att lämna redan 16 december, när vi kör ut våra grejer. Då blir det en halv månad de får bo gratis..
Jag är trots allt smålänning
Nu funderar vi på att lämna redan 16 december, när vi kör ut våra grejer. Då blir det en halv månad de får bo gratis..
Att kvitta mot städ låter ju rimligt isf
Är på jobbet. Enda fördelen är att jag är 100 ggr piggare än klubbkidzen dom tydligen varit på rejv inatt/imorse och gick direkt till jobbet. Spelar psykedelisk musik och dansar runt och njuter av deras plågade rödsprängda blickar.
Fast att NI vill lämna tidigare vet jag inte om den nya hyresgästen ska vara ansvarig för?Jag är trots allt smålänning
Fast att NI vill lämna tidigare vet jag inte om den nya hyresgästen ska vara ansvarig för?