Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en mycket enveten fluga i taket
Haha! Det var lite udda.På mitt förra jobb brukade jag få mail från Ryssland på engelska som var helt klart översatta med Google translate. Alltså inte enstaka ord utan hela texten. Fullständigt obegripligt var det.
Tills vi upptäckte att om man körde texten tillbaka till ryska och sen till svenska så fick man fram vad de menade.
På mitt förra jobb brukade jag få mail från Ryssland på engelska som var helt klart översatta med Google translate. Alltså inte enstaka ord utan hela texten. Fullständigt obegripligt var det.
Tills vi upptäckte att om man körde texten tillbaka till ryska och sen till svenska så fick man fram vad de menade.
Jag måste sluta använda uttrycket ”satfläsk” ideligen. Men det är ett så användbart ord liksom. Kaos. Joråsåatt eeee
Men, jisses.....#winterishere... och jag har ingen lång borste
Men, jisses.....
Här bara regnar det.....
Äh, kör fort så rasar det av#winterishere... och jag har ingen lång borste
Dammsugaren!Den envetna flugan är kvar i taket den ger sig inte!
Sitter i soffan bland alla flyttlådor och undrar hur sjutton vi ska få med oss allt..
Ja, jag har sneglat på den ett tag nu. Och bara för det är flugan borta eller kanskeDammsugaren!
Bara en, jag brukar slå sisådär 5-6 varje dagDen envetna flugan är kvar i taket den ger sig inte!
Sitter i soffan bland alla flyttlådor och undrar hur sjutton vi ska få med oss allt..