Kom just in efter en springtur, gött!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har bakat till jobbet imorgon.... Brownies med citronkräm - hoppas att de räcker till alla som vill ha!
Visa bifogad fil 28269
Men gud så fint! Såg gott ut med!Har bakat till jobbet imorgon.... Brownies med citronkräm - hoppas att de räcker till alla som vill ha!
Visa bifogad fil 28269
Fy vilken dag, håller tummarna att mobilen klarar sig och att det blir en bättre dag i morgon.Vilken jävla dag!
Upp astidigt, feber och döv på ena örat. Till läkaren för någon check iom sömnmedicinering etc. Vi snackade om att ev sätta in en annan medicin som man bör kolla blodtryck på. Maskinen dog. Tydligen hade jag ingen puls. Läkaren jagade runt halva sjukhuset och hittade ingen ny. Men till slut batterier.
Sen jobba på lagret. Schenker skickar bil som inte orkar lyfta så tungt som vi registrerat vår frakt. Kaos och jaga ny lastbil innan påsk.
Kaos med massa annat oförutsett som måste göras NU och nu tappade jag just mobilen i handfatet där vattnet rann. Den är nu lagt på tork på elfilten. Håller tummarna att den inte dött. Har inte tid med det!
Nu har jag rasat omkull i sängen. Soooova!
Tack! Jag ska ha sovmorgon och vara lite halvjobbledig. Så det bådar gott!Fy vilken dag, håller tummarna att mobilen klarar sig och att det blir en bättre dag i morgon.