Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För första gången på låååång tid ska jag åka iväg och vara borta en hel dag. Kommer hem för lunch för att mata och kissa vovve.
Svider i hjärtat att lämna honom hemma i flera timmar i ett sträck. Men jag vet att det inte är någon stor sak, det är bara det att vi ju brukar tillbringa våra dygn tillsammans.
#blödigmatte
Så snällt att han delar med sig juKisse fick en snutt av en ankhals till frukost nu på morgonen medan våfflan fick lammrev. Mycket nöjda djur. Jag hade inte riktigt räknat med att få besök i sängen med de sladdriga resterna av sagda ankhals när han tyckte att han var färdig bara.
Ja, jag tänkte det så jag höll i den medan han gnagde en stund, men sedan åkte den tillbaka till matplatsen i tornet faktiskt. #otacksamSå snällt att han delar med sig ju
Är det inte det man har sina barn till?!Vi ar sa himla fortunate (lyckligt lottade?) I gar var yngste sonen har och hjalpte Maken med lite tunga och bokiga grejor. I dag akte vi till en annan son som fixade med min dator, ipad och iPhone. Han gillade inte min hard disk sa vi bestallde en ny som han installerar sa fort den kommit.