Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi ar sa himla fortunate (lyckligt lottade?) I gar var yngste sonen har och hjalpte Maken med lite tunga och bokiga grejor. I dag akte vi till en annan son som fixade med min dator, ipad och iPhone. Han gillade inte min hard disk sa vi bestallde en ny som han installerar sa fort den kommit. ❤️
 
För första gången på låååång tid ska jag åka iväg och vara borta en hel dag. Kommer hem för lunch för att mata och kissa vovve.

Svider i hjärtat att lämna honom hemma i flera timmar i ett sträck. Men jag vet att det inte är någon stor sak, det är bara det att vi ju brukar tillbringa våra dygn tillsammans.
#blödigmatte
 
För första gången på låååång tid ska jag åka iväg och vara borta en hel dag. Kommer hem för lunch för att mata och kissa vovve.

Svider i hjärtat att lämna honom hemma i flera timmar i ett sträck. Men jag vet att det inte är någon stor sak, det är bara det att vi ju brukar tillbringa våra dygn tillsammans.
#blödigmatte

Jag är helt övertygad om att det är vi som har det värst när vi lämnar de små liven :D
 
På jobb. Från att ha haft massor av folk hängandes över mig för att kolla med nya systemet (vilket iofs kan vara rätt kul att lära sig) till att vara helt själv så jag har med hundarna.

Idag står en massa privata ärenden att göra på agendan. Säga upp abonnemang, skicka ansökan på nytt jobb

Yepp, Jaghar inga skuldkänslor över att bara VARA på jobbet utan att faktiskt jobba
 
Kisse fick en snutt av en ankhals till frukost nu på morgonen medan våfflan fick lammrev. Mycket nöjda djur. Jag hade inte riktigt räknat med att få besök i sängen med de sladdriga resterna av sagda ankhals när han tyckte att han var färdig bara. 😂
 
20210903_083124.jpg
sån här gammal bil ska jag jobba med idag
 
Är frustrerad över den enda apple produkten jag behöver stå ut med här på jobbet. En iPad.
Den har laddat hela natten och ligger ändå bara på 60%. En SBA rond tar en hel dag, och då behöver man minst 90%.
Den är dessutom vansinnigt tung i onödan, så att gå runt och hålla en iPad i handen en hel dag gör alltid att jag får som en inflammation i handleden dagen efter.

Trodde apple skulle ha fantastiska produkter :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 586
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 539
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp