Idag ska jag ta tidig lunch!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prövat men då står jag inte ut hemma Ibland har jag haft allvarliga funderingar på om vi ska bara särbos istället. Såg nu att min granne ska flytta i NovemberMen gud. 50-talet ringde och vill ha tillbaka sina värderingar. Kan du inte bara lägga av att fixa hans skit? Han får väl bara lösa det skälv.
Men vad ger han DIG för att du är hans hembiträdePrövat men då står jag inte ut hemma Ibland har jag haft allvarliga funderingar på om vi ska bara särbos istället. Såg nu att min granne ska flytta i November
Snarare hans barnvakt Jag sköter all markservicen hemma. Tvättar,städar, lagar mat osv. Vi är rätt oense om de här och varit i tio år. Han anser att studier är inget jobb där med går hans jobb före mina heltidsstudier Resonemanget håller inte men de skiter han i
Så praktiskt för honom.Prövat men då står jag inte ut hemma Ibland har jag haft allvarliga funderingar på om vi ska bara särbos istället. Såg nu att min granne ska flytta i November
Heja dig! Du verkar göra ett toppenjobb tycker jag! Hoppas du får ett nytt, riktigt bra jobb där du slipper allt strul som är nuPå jobb. Från att ha haft massor av folk hängandes över mig för att kolla med nya systemet (vilket iofs kan vara rätt kul att lära sig) till att vara helt själv så jag har med hundarna.
Idag står en massa privata ärenden att göra på agendan. Säga upp abonnemang, skicka ansökan på nytt jobb
Yepp, Jaghar inga skuldkänslor över att bara VARA på jobbet utan att faktiskt jobba
Jag fattar inte hur du står ut! Bara hälften av det du berättat om allt du fixar och står i trots minimal hjälp skulle få mig att anställa dig direkt om jag vore chef! Hoppas dagen blir bättreDet är en sån där fredag när inget går bra. Väntar fortfarande på iPaden, kan fortfarande efter ett år inte installera office paketet på min dator och behöver boka lokal typ igår. Den andra datorn säger att Microsoft exchange inte kan hämta adresslistor så jag kan inte boka där heller.
Två acess system har ballat ur igen, för hundrasjuttioelfte gången det här året.
Mitt tålamod är inte direkt på topp idag, och jag börjar bli grinig som satan.
Ypperligt tillfälle att prova?Prövat men då står jag inte ut hemma Ibland har jag haft allvarliga funderingar på om vi ska bara särbos istället. Såg nu att min granne ska flytta i November
Hur gick buke talesättet?Snarare hans barnvakt Jag sköter all markservicen hemma. Tvättar,städar, lagar mat osv. Vi är rätt oense om de här och varit i tio år. Han anser att studier är inget jobb där med går hans jobb före mina heltidsstudier Resonemanget håller inte men de skiter han i
Jag har jobbat heltid innan jag påbörjade mina universitets studier för drygt två år sedan. Jag tjänade mer i reda pengar då en han så tycker nog jag kan "unna" mig mina tre ½ års studier Dessutom är jag ju snart klar om man nu ska se de från den ljusa sidan.Jag hade aldrig stått ut!
Sen kan jag förstås se en viss poäng i att ni kanske drar in olika mycket inkomst till hushållet men heltidsstudier är ändå heltidsstudier. Jag antar att poängen i slutänden är att studierna ska generera en inkomst till dig och hushållet?!
Alldeles oavsett så kan jag absolut inte se en 100-0-fördelning som rimlig. Det kanske är dags för att bli särbo?
Alltså vaddå inte heltidsstudier är inget jobb? Tar ju för faen många gånger längre tid till att börja med, men men. Visst jag gör i princip all markservice hemma inomhus även innan jag blev "arbetsfri" men vi bestämde från början att han som jobbar så långa dagar skulle betala mest till hushållet istället; man måste ju vara överens om ett hem!!Snarare hans barnvakt Jag sköter all markservicen hemma. Tvättar,städar, lagar mat osv. Vi är rätt oense om de här och varit i tio år. Han anser att studier är inget jobb där med går hans jobb före mina heltidsstudier Resonemanget håller inte men de skiter han i
Gört!!!Prövat men då står jag inte ut hemma Ibland har jag haft allvarliga funderingar på om vi ska bara särbos istället. Såg nu att min granne ska flytta i November