Känns så ruggit trots sol ute. Kanske värt att tända i kaminen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DUMPA!!!!Hur gick buke talesättet?
Så var det! visste att det var ett klokt gammalt talesätt!DUMPA!!!!
Vintertid åker sambon hemifrån vid 4-5 på morgonen och kommer hem 18-21 (!) i vissa perioder, inte så lätt för sambon då att städa osv. när man knappt får se honom vaken då ens....Jag städar lite granna varje dag så inget betungande som så, håller man efter är det ju inte så fasligt (vi bor i en tvåa) och tvättmaskin är ju hemma, ingen tvättstuga att passa heller, gör ju sitt till . Däremot kör vi ju diskmaskinen lika mycket och rensa avlopp är mest han som får göra så jag gör inte allt, och jag föredrar att han fixar min bil när det är någe strul; att han lägger den tiden på den istället .Blir alltid beklämd när jag läser era inlägg om hur mkt ni tvättar, städar och fixar hemma.
Jag äter min lunchsoppa till EMet just nuMyst med hästen, nu ska jag fixa lunch och äta innan EM börjar.
Jag har en tjej-bekant, som flyttade ihop med sin kille direkt efter gymnasiet. (det här var en herrans massa år sedan)De finns hopp för mänskligheten! Eller som min lillebror som bor hemma fortfarande - han brukar säga till mamma att sluta serva honom hela tiden Han är ju vuxen även om han inte flyttat hemifrån ännu.
Buuu!Ger upp telefonkön
Jag har jobbat heltid innan jag påbörjade mina universitets studier för drygt två år sedan. Jag tjänade mer i reda pengar då en han så tycker nog jag kan "unna" mig mina tre ½ års studier Dessutom är jag ju snart klar om man nu ska se de från den ljusa sidan.
Alltså visst tog jag en större del av markservicen när jag pluggade, men när det var mycket plugg så skötte övriga i familjen allt och jag kunde i princip sätta mig vid dukat bord, äta och sen fortsätta plugga.Snarare hans barnvakt Jag sköter all markservicen hemma. Tvättar,städar, lagar mat osv. Vi är rätt oense om de här och varit i tio år. Han anser att studier är inget jobb där med går hans jobb före mina heltidsstudier Resonemanget håller inte men de skiter han i