Rensar och röjer hemma och knarkar Tradera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon av er som har erfarenhet av XC40 (helst elvarianten) eller Polestar 1 och 2?
Det är en trevlig bil om man inte hoppas på komma in eller ut med värdighet. Eller se saker bakom en. Men kör man en cuntach vem behöver se bakom en. Men jag är mer inne på en Ferrari 112 om jag ska ha en klassiker. Var inne på att köpa en Porsche men tycker inte kostnaden är värt vad det kostar för en ny. Möjligen kan jag tänka mig en begagnad 911 eller 718
Klimatanläggning är som en astmatiker i de ex jag har kortDörrarna är lite opraktiska om man har extremt lågt till tak i garaget annars är jag nöjd
Visa bifogad fil 76379
Det är en trevlig bil om man inte hoppas på komma in eller ut med värdighet. Eller se saker bakom en. Men kör man en cuntach vem behöver se bakom en. Men jag är mer inne på en Ferrari 112 om jag ska ha en klassiker. Var inne på att köpa en Porsche men tycker inte kostnaden är värt vad det kostar för en ny. Möjligen kan jag tänka mig en begagnad 911 eller 718
Ja som du säkert har sett så har jag inte gjort min gympa på ett bra tagJa det gäller att ha gjort sin gympa. Lite osmidigt med axelvaddarna men kan vara värt
Försöker rodda i allt möjligt här hemma Dels behöver jag verkligen läsa på inför imorgon är inte riktigt klar med de Samtidigt ska jag försöka laga mat .. Hade jag varit själv hemma hade jag ätit senare när jag är klar med pluggandet men icke en sambo som gnäller att han vill ha mat innan han ska till jobbet Svara laga mat själv då .. Men nja .. De kände tydligen som ett straff att laga mat (?) Aldrig hört men men.
Du kan ju säga till om du ser de igen generellt är jag inget fan av popcorn men pepparkakspopcorn låter gottJag tror tyvärr att det var en säsongsprodukt runt jul men de kanske kommer tillbaka! För inte alls länge sedan körde de en hype med tablet-smak också. Jag kommer tyvärr inte ihåg vilket märke det är som är så stolliga.
Snarare hans barnvakt Jag sköter all markservicen hemma. Tvättar,städar, lagar mat osv. Vi är rätt oense om de här och varit i tio år. Han anser att studier är inget jobb där med går hans jobb före mina heltidsstudier Resonemanget håller inte men de skiter han iÄr du anställd som kock åt din sambo?
Snarare hans barnvakt Jag sköter all markservicen hemma. Tvättar,städar, lagar mat osv. Vi är rätt oense om de här och varit i tio år. Han anser att studier är inget jobb där med går hans jobb före mina heltidsstudier Resonemanget håller inte men de skiter han i
Fakturera honom för tio års hushållsnära tjänsterSnarare hans barnvakt Jag sköter all markservicen hemma. Tvättar,städar, lagar mat osv. Vi är rätt oense om de här och varit i tio år. Han anser att studier är inget jobb där med går hans jobb före mina heltidsstudier Resonemanget håller inte men de skiter han i
Hahaha genom att vara med min häst och låtsas att de regnar, härjar lite ibland och sen muttra jag mest för mig själv. Är så van att fixa allt själv att jag inte ens orkar bry mig längre. Där i mot nu igår fick jag spunk.Herregud, hur står du ut?
Snarare hans barnvakt Jag sköter all markservicen hemma. Tvättar,städar, lagar mat osv. Vi är rätt oense om de här och varit i tio år. Han anser att studier är inget jobb där med går hans jobb före mina heltidsstudier Resonemanget håller inte men de skiter han i
Men alltså gör han nånting hemmavidHahaha genom att vara med min häst och låtsas att de regnar, härjar lite ibland och sen muttra jag mest för mig själv. Är så van att fixa allt själv att jag inte ens orkar bry mig längre. Där i mot nu igår fick jag spunk.
För att svara på din fråga så han lagar mat ibland åt sig själv annars så näMen alltså gör han nånting hemmavid
Men gud. 50-talet ringde och vill ha tillbaka sina värderingar. Kan du inte bara lägga av att fixa hans skit? Han får väl bara lösa det själv.Snarare hans barnvakt Jag sköter all markservicen hemma. Tvättar,städar, lagar mat osv. Vi är rätt oense om de här och varit i tio år. Han anser att studier är inget jobb där med går hans jobb före mina heltidsstudier Resonemanget håller inte men de skiter han i