Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är en sån där fredag när inget går bra. Väntar fortfarande på iPaden, kan fortfarande efter ett år inte installera office paketet på min dator och behöver boka lokal typ igår. Den andra datorn säger att Microsoft exchange inte kan hämta adresslistor så jag kan inte boka där heller.
Två acess system har ballat ur igen, för hundrasjuttioelfte gången det här året.

Mitt tålamod är inte direkt på topp idag, och jag börjar bli grinig som satan. :arghh:
 
Är det någon av er som har erfarenhet av XC40 (helst elvarianten) eller Polestar 1 och 2?

Nej tyvärr kör bara:

9EA539DD-F066-4A27-9953-A5A1F197208A.jpeg
 
Det är en trevlig bil om man inte hoppas på komma in eller ut med värdighet. Eller se saker bakom en. Men kör man en cuntach vem behöver se bakom en. Men jag är mer inne på en Ferrari 112 om jag ska ha en klassiker. Var inne på att köpa en Porsche men tycker inte kostnaden är värt vad det kostar för en ny. Möjligen kan jag tänka mig en begagnad 911 eller 718
 
Det är en trevlig bil om man inte hoppas på komma in eller ut med värdighet. Eller se saker bakom en. Men kör man en cuntach vem behöver se bakom en. Men jag är mer inne på en Ferrari 112 om jag ska ha en klassiker. Var inne på att köpa en Porsche men tycker inte kostnaden är värt vad det kostar för en ny. Möjligen kan jag tänka mig en begagnad 911 eller 718

Ja det gäller att ha gjort sin gympa. Lite osmidigt med axelvaddarna men kan vara värt
 
Försöker rodda i allt möjligt här hemma 😅 Dels behöver jag verkligen läsa på inför imorgon är inte riktigt klar med de Samtidigt ska jag försöka laga mat .. Hade jag varit själv hemma hade jag ätit senare när jag är klar med pluggandet men icke en sambo som gnäller att han vill ha mat innan han ska till jobbet 😴 Svara laga mat själv då .. Men nja .. De kände tydligen som ett straff att laga mat (?) Aldrig hört men men.

Är du anställd som kock åt din sambo?
 
Snarare hans barnvakt 🤔 Jag sköter all markservicen hemma. Tvättar,städar, lagar mat osv. Vi är rätt oense om de här och varit i tio år. Han anser att studier är inget jobb där med går hans jobb före mina heltidsstudier 🧐 Resonemanget håller inte men de skiter han i 😂
Men gud. 50-talet ringde och vill ha tillbaka sina värderingar. Kan du inte bara lägga av att fixa hans skit? Han får väl bara lösa det själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 578
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 539
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp