Jag fick inte ens bilder, bara en planritning.Lite så känner jag de just nu , fick bara bilder på den i morse . Har måndag på mig att svara ja eller nej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick inte ens bilder, bara en planritning.Lite så känner jag de just nu , fick bara bilder på den i morse . Har måndag på mig att svara ja eller nej
Den är så tråkig att den är lätt att köra fort på. Jag kör bil är för trött för att cykla eller gå till jobbetRak och tråkig väg är ju den snabbaste vägen! Kanske är norrlänningen i mig som tycker att det är nästgårds. Har du kostnad för att ta dig till jobbet nu också eller cyklar/går du? Annars bör ju resan räknas in i din nuvarande hyra också.
Det beror på vem som kör.HA ... det ar inga 15 minuter pa en skottsk vag mellan smabyar med far som valler over vagen i varenda kurva och backkron med skymd sikt.
De har du ju rätt i . De kan jag göra i helgen ska flörta med gubben . Ja närmre till han med blir deJag förstår att det måste kännas skitjobbigt. Har du möjlighet att besöka adressen så att du får känsla för området och uteplatsen i alla fall? Kanske snegla in genom ett fönster?
Suck, varit och handlat, det som jag åkte dit för att handla var slut. Så typiskt. Handlade en del annat, ffa grönsaker så yay me. Men även några munkar så icke-yay. Lämpade även av en del kartonger på återvinningen så yay igen.
Hur går det för svenskarna i EM?
... och exakt det här var anledningen till att jag igår bad er att inte skriva om EM i den här tråden. Det finns redan en tråd som handlar specifikt om EM där dylikt kan diskuteras. Jag har inte sett dagens hoppning än eftersom jag jobbar kontorstid.4 fel för Douglas och Angelica, Roffe och Peder kvar ,
... och exakt det här var anledningen till att jag igår bad er att inte skriva om EM i den här tråden. Det finns redan en tråd som handlar specifikt om EM där dylikt kan diskuteras. Jag har inte sett dagens hoppning än eftersom jag jobbar kontorstid.
MVH Irriterad
Äsch, det är ingen katastrof på något vis! Jag är både hungrig och trött, och därför möjligtvis en aning mer lättretad än vanligt La in svaret i en spoiler nu så drabbar det i alla fall inte fler!Sorry! *kryper iväg och skäms*
Jag tankar för kring 1600 per månad, har 8 mil ToR till jobbet och i den bensinkostnaden räknas småturer till samhället, till hc etc in, så det låter mycket med i princip samma bensinkostnad när man kör mindre än halva milantalet till och från jobbChefen räkna ut lite snabbt igår med körning och den "nya" lgh så skulle de gå på 5300 ungefär
Tror han räknar in med att jag kör andra ärenden medJag tankar för kring 1600 per månad, har 8 mil ToR till jobbet och i den bensinkostnaden räknas småturer till samhället, till hc etc in, så det låter mycket med i princip samma bensinkostnad när man kör mindre än halva milantalet till och från jobb
https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-58423452ABBA har återförenas!
Jag hade ringt och klagat!
Vi hade en ung posten kille som gjorde så där jag jobbade. Inte superkul när det är varor för ett par tusen.
Ska ringa i morgon och klaga pallar inte fler telefonsamtal i dag. I bland blir jag så sjukt trött på att ha telefonfobi. Det är så himla irriterandeRing DHL och be dem undervisa sina anstallda lite battre. Det ar ju helt vansinnigt att nagon ens tanker att signera kunden's namn.
Oj det missade jag! Ber om ursäkt!... och exakt det här var anledningen till att jag igår bad er att inte skriva om EM i den här tråden. Det finns redan en tråd som handlar specifikt om EM där dylikt kan diskuteras. Jag har inte sett dagens hoppning än eftersom jag jobbar kontorstid.
MVH Irriterad