Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rak och tråkig väg är ju den snabbaste vägen! Kanske är norrlänningen i mig som tycker att det är nästgårds. :D Har du kostnad för att ta dig till jobbet nu också eller cyklar/går du? Annars bör ju resan räknas in i din nuvarande hyra också. :)
Den är så tråkig att den är lätt att köra fort på. Jag kör bil är för trött för att cykla eller gå till jobbet 🤣
 
Suck, varit och handlat, det som jag åkte dit för att handla var slut. Så typiskt. Handlade en del annat, ffa grönsaker så yay me. Men även några munkar så icke-yay. Lämpade även av en del kartonger på återvinningen så yay igen.

Hur går det för svenskarna i EM?
4 fel för Douglas och Angelica, Roffe och Peder kvar :),
... och exakt det här var anledningen till att jag igår bad er att inte skriva om EM i den här tråden. :arghh: Det finns redan en tråd som handlar specifikt om EM där dylikt kan diskuteras. Jag har inte sett dagens hoppning än eftersom jag jobbar kontorstid.

MVH Irriterad
 
Jag tankar för kring 1600 per månad, har 8 mil ToR till jobbet och i den bensinkostnaden räknas småturer till samhället, till hc etc in, så det låter mycket med i princip samma bensinkostnad när man kör mindre än halva milantalet till och från jobb :cautious:
Tror han räknar in med att jag kör andra ärenden med
 
Jag idag. Fast utan period.

6506B2E2-1B8A-42D1-A685-3B23A505731B.jpeg
 
Trött men ändå väldigt nöjd med veckan så här långt. Extremt glad att jag näthandlade igår, gled in med bilen, personalen öppnar bakluckan, lyfter in mat och önskar en trevlig kväll. Så härligt! :love: Sen handlade jag med mig thaimat hem till mig och maken också.
Nu sitter han och ritar på ny utetrapp och jag försöker lobba för större än vad han vill bygga. :angel:
 
Jag hade ringt och klagat!
Vi hade en ung posten kille som gjorde så där jag jobbade. Inte superkul när det är varor för ett par tusen.

Ring DHL och be dem undervisa sina anstallda lite battre. Det ar ju helt vansinnigt att nagon ens tanker att signera kunden's namn. :banghead::rage:
Ska ringa i morgon och klaga pallar inte fler telefonsamtal i dag. I bland blir jag så sjukt trött på att ha telefonfobi. Det är så himla irriterande :meh:
 
Kokar mer te och försöker plugga klart men hjärnan hänger inte riktigt med längre 🙈 Sablar är vrång på min sambo. Hade jag fått göra klart så hade jag kunnat gå och sova nu.

Är trött både fysiskt och psykiskt. Påfrestande med djur som är sjuka och ett sju jäklans schema. Tur de är fredag imorgon och jag ligger bra till med veckans läsning. Direkt efter seminariumet ska jag bums till Trulen och åka ut i skogen en timme ensam ❤️🐴
 
Ouff, lång dag...
Stallpass (mock-maraton 💪), sedan iväg till nästa ställe för uteritt på guldponnyn, sedan hem och ångest-städa i 2,5timmar.

Nu totalt utslagen på soffan, igen för trött för att äta. Då vet man att det är illa. (Jag menar, inte ens sugen på ost??)

Om det är någon som undrar hur mycket ångest man kan få av vägglöss, så är svaret att det vill ni inte veta. Extra lång väntetid hos anticimex tydligen, så deras tidigaste tid är torsdag nästa vecka. Anmälde väl för någon vecka sen eller lite längre. Och måste fortsätta sova i sängen för att inte riskera att de migrerar till annat rum. Vetskapen att de kryper runt på en på natten och biter does not make for a good sleep... Så jävla slut i kropp och knopp just nu 😓
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 539
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp