Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag blir så frustrerad :banghead:
DHL kommer och säger de har leverans. Visst var det xxx jag heter?
Ja, säger jag.

Sedan signerar DHL snubben med min signatur att jag tagit emot. Frågade vad sjutton han höll på med. "Jag signerar". :banghead: Förklarade irriterat att det är brottsligt.
"Men vadå? Du har ju tagit emot"
:rage::rage::arghh:
De gör dom till oss då det är corona tider fortfarande som folk har glömt bort och tydligen ska de en ny variant härja rundor nu med och inte bara deltan
 
Funderar på denna lägenhet. Har fått bilder då dom inte har visning pga covid-19 (tack folket som inte kan vaccinera sig )

Den är på 48 kvm
Hyra 3800
Körsträcka enkel resa 1,8 mil
Har egen uteplats och en liten gräsmatta
Litet kök utan diskmaskin
Sovrummet för sig själv
Toa och dusch eget rum

Den jag har är 1,5 lgh
Hyra 5000
Körsträcka 5-10 min
Har liten uteplats knappt
Litet kök med diskmaskin
Öppet överallt förutom till dusch och toa
Har bott här i 7 år

Jag velar fortfarande
 
Funderar på denna lägenhet. Har fått bilder då dom inte har visning pga covid-19 (tack folket som inte kan vaccinera sig )

Den är på 48 kvm
Hyra 3800
Körsträcka enkel resa 1,8 mil
Har egen uteplats och en liten gräsmatta
Litet kök utan diskmaskin
Sovrummet för sig själv
Toa och dusch eget rum

Den jag har är 1,5 lgh
Hyra 5000
Körsträcka 5-10 min
Har liten uteplats knappt
Litet kök med diskmaskin
Öppet överallt förutom till dusch och toa
Har bott här i 7 år

Jag velar fortfarande
Om du tror att det är en bättre bostad för dig så tycker jag det.
 
Funderar på denna lägenhet. Har fått bilder då dom inte har visning pga covid-19 (tack folket som inte kan vaccinera sig )

Den är på 48 kvm
Hyra 3800
Körsträcka enkel resa 1,8 mil
Har egen uteplats och en liten gräsmatta
Litet kök utan diskmaskin
Sovrummet för sig själv
Toa och dusch eget rum

Den jag har är 1,5 lgh
Hyra 5000
Körsträcka 5-10 min
Har liten uteplats knappt
Litet kök med diskmaskin
Öppet överallt förutom till dusch och toa
Har bott här i 7 år

Jag velar fortfarande
Jag kan inte förstå konceptet att man inte kan ha lägenhetsvisning nu pga corona... Om det är en BOKAD visning måste man väl ändå kunna få gå in och titta på en lägenhet :confused: ??
 
Funderar på denna lägenhet. Har fått bilder då dom inte har visning pga covid-19 (tack folket som inte kan vaccinera sig )

Den är på 48 kvm
Hyra 3800
Körsträcka enkel resa 1,8 mil
Har egen uteplats och en liten gräsmatta
Litet kök utan diskmaskin
Sovrummet för sig själv
Toa och dusch eget rum

Den jag har är 1,5 lgh
Hyra 5000
Körsträcka 5-10 min
Har liten uteplats knappt
Litet kök med diskmaskin
Öppet överallt förutom till dusch och toa
Har bott här i 7 år

Jag velar fortfarande
Det är ju bara du som kan svara på vilken som passar dig, men både hyran och det faktum att du får mer utrymme ute i den nya låter ju underbart i mina öron!
1,8 mil tar ju knappt 15 min ändå.. beroende på hur körsträckan ser ut förstås. :)
 
Det är ju bara du som kan svara på vilken som passar dig, men både hyran och det faktum att du får mer utrymme ute i den nya låter ju underbart i mina öron!
1,8 mil tar ju knappt 15 min ändå.. beroende på hur körsträckan ser ut förstås. :)

HA ... det ar inga 15 minuter pa en skottsk vag mellan smabyar med far som valler over vagen i varenda kurva och backkron med skymd sikt. :cautious: :p
 
Det är ju bara du som kan svara på vilken som passar dig, men både hyran och det faktum att du får mer utrymme ute i den nya låter ju underbart i mina öron!
1,8 mil tar ju knappt 15 min ändå.. beroende på hur körsträckan ser ut förstås. :)
Den är så rak och tråkig väg bara känns evigheter art komma fram när man kör den sträckan. Chefen räkna ut lite snabbt igår med körning och den "nya" lgh så skulle de gå på 5300 ungefär
 
Den är så rak och tråkig väg bara känns evigheter art komma fram när man kör den sträckan. Chefen räkna ut lite snabbt igår med körning och den "nya" lgh så skulle de gå på 5300 ungefär
Rak och tråkig väg är ju den snabbaste vägen! Kanske är norrlänningen i mig som tycker att det är nästgårds. :D Har du kostnad för att ta dig till jobbet nu också eller cyklar/går du? Annars bör ju resan räknas in i din nuvarande hyra också. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 539
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp