Attans - då kan inte @tornblomma skylla på den fördomen....Aldrig varit med om att en konstnär är sen till en egen vernissage. Och då har jag varit på en massa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans - då kan inte @tornblomma skylla på den fördomen....Aldrig varit med om att en konstnär är sen till en egen vernissage. Och då har jag varit på en massa..
De gör dom till oss då det är corona tider fortfarande som folk har glömt bort och tydligen ska de en ny variant härja rundor nu med och inte bara deltanAlltså jag blir så frustrerad
DHL kommer och säger de har leverans. Visst var det xxx jag heter?
Ja, säger jag.
Sedan signerar DHL snubben med min signatur att jag tagit emot. Frågade vad sjutton han höll på med. "Jag signerar". Förklarade irriterat att det är brottsligt.
"Men vadå? Du har ju tagit emot"
Om du tror att det är en bättre bostad för dig så tycker jag det.Funderar på denna lägenhet. Har fått bilder då dom inte har visning pga covid-19 (tack folket som inte kan vaccinera sig )
Den är på 48 kvm
Hyra 3800
Körsträcka enkel resa 1,8 mil
Har egen uteplats och en liten gräsmatta
Litet kök utan diskmaskin
Sovrummet för sig själv
Toa och dusch eget rum
Den jag har är 1,5 lgh
Hyra 5000
Körsträcka 5-10 min
Har liten uteplats knappt
Litet kök med diskmaskin
Öppet överallt förutom till dusch och toa
Har bott här i 7 år
Jag velar fortfarande
Så skönt! Whoop!Just det, äntligen är jag av med ägandet på huset i Norrland
Jag kan inte förstå konceptet att man inte kan ha lägenhetsvisning nu pga corona... Om det är en BOKAD visning måste man väl ändå kunna få gå in och titta på en lägenhet ??Funderar på denna lägenhet. Har fått bilder då dom inte har visning pga covid-19 (tack folket som inte kan vaccinera sig )
Den är på 48 kvm
Hyra 3800
Sovrummet för sig själv
Toa och dusch eget rum
Den jag har är 1,5 lgh
Hyra 5000
Körsträcka 5-10 min
Litet kök med diskmaskin
Har bott här i 7 år
Jag velar fortfarande
Jag begriper inte heller vad som är problemet.Jag kan inte förstå konceptet att man inte kan ha lägenhetsvisning nu pga corona... Om det är en BOKAD visning måste man väl ändå kunna få gå in och titta på en lägenhet ??
Det är ju bara du som kan svara på vilken som passar dig, men både hyran och det faktum att du får mer utrymme ute i den nya låter ju underbart i mina öron!Funderar på denna lägenhet. Har fått bilder då dom inte har visning pga covid-19 (tack folket som inte kan vaccinera sig )
Den är på 48 kvm
Hyra 3800
Sovrummet för sig själv
Toa och dusch eget rum
Den jag har är 1,5 lgh
Hyra 5000
Körsträcka 5-10 min
Litet kök med diskmaskin
Har bott här i 7 år
Jag velar fortfarande
Min mor var på husvisning igår var inga problem enligt mäklaren om man bokade in privat visning så de inte är för mycket folk på en gång så att säga.Jag kan inte förstå konceptet att man inte kan ha lägenhetsvisning nu pga corona... Om det är en BOKAD visning måste man väl ändå kunna få gå in och titta på en lägenhet ??
Nej dom är hårda med de och där ärmen som bor i lgh redan nu så dom kan ju utnyttja systemet.Jag kan inte förstå konceptet att man inte kan ha lägenhetsvisning nu pga corona... Om det är en BOKAD visning måste man väl ändå kunna få gå in och titta på en lägenhet ??
Det är ju bara du som kan svara på vilken som passar dig, men både hyran och det faktum att du får mer utrymme ute i den nya låter ju underbart i mina öron!
1,8 mil tar ju knappt 15 min ändå.. beroende på hur körsträckan ser ut förstås.
Den är så rak och tråkig väg bara känns evigheter art komma fram när man kör den sträckan. Chefen räkna ut lite snabbt igår med körning och den "nya" lgh så skulle de gå på 5300 ungefärDet är ju bara du som kan svara på vilken som passar dig, men både hyran och det faktum att du får mer utrymme ute i den nya låter ju underbart i mina öron!
1,8 mil tar ju knappt 15 min ändå.. beroende på hur körsträckan ser ut förstås.
Är så frustrerande.Jag kan inte förstå konceptet att man inte kan ha lägenhetsvisning nu pga corona... Om det är en BOKAD visning måste man väl ändå kunna få gå in och titta på en lägenhet ??
Rak och tråkig väg är ju den snabbaste vägen! Kanske är norrlänningen i mig som tycker att det är nästgårds. Har du kostnad för att ta dig till jobbet nu också eller cyklar/går du? Annars bör ju resan räknas in i din nuvarande hyra också.Den är så rak och tråkig väg bara känns evigheter art komma fram när man kör den sträckan. Chefen räkna ut lite snabbt igår med körning och den "nya" lgh så skulle de gå på 5300 ungefär
Lite så känner jag de just nu , fick bara bilder på den i morse . Har måndag på mig att svara ja eller nejÄr så frustrerande.
Jag fick ta min lägenhet osedd. Inte jättekul att spendera en massa års kötid utan att få se lägenheten innan.
Jag förstår att det måste kännas skitjobbigt. Har du möjlighet att besöka adressen så att du får känsla för området och uteplatsen i alla fall? Kanske snegla in genom ett fönster?Lite så känner jag de just nu , fick bara bilder på den i morse . Har måndag på mig att svara ja eller nej