Jajjemän eller snarare stjälpare Men svårt och säga nej när hon är mattesjukAnteckningshjälp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jajjemän eller snarare stjälpare Men svårt och säga nej när hon är mattesjukAnteckningshjälp?
Påminner mig när sista hunden fanns och brorsan låg i soffan och läste på till prov, asch tyckte hunden som gick och skuffade bort boken .Kallt här, börjar bli dags att få kaminen på plats men jag har ingen skrivare så jag kan inte skicka in ”anmälan enl PBL”
Jag bor i en liten etta, så man sover ju i princip i samma rum som alla djuren ändå.Herregud.
Jag har inte allvarlig ormfobi men hade nog inte ens gått in i vardagsrummet
Ormar är vackra. På avstånd
I min jobbgarderob ingår både varseljacka, varselväst och varselhjälm. Fan vad trendig jag måste vara
Fast denna busen föll på eget grepp,så någon annan får leva.Fy! det är hemskt när det sprängs.
Fast i tidningen så rubriceras det som mord. Alltså att han inte dog av sin egen laddning?Fast denna busen föll på eget grepp,så någon annan får leva.
I aftonbladet som jag läst i stod det att han skulle ha bombat någon annan,men sprängde sig själv iställetFast i tidningen så rubriceras det som mord. Alltså att han inte dog av sin egen laddning?