Visade fastighetsenheten på jobbet och vi håller på att dö av skrattSkrattar sönder mig åt Balenciaga Satte kaffet i halsen och skrattade hysteriskt i 30 min.
Visa bifogad fil 76330
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visade fastighetsenheten på jobbet och vi håller på att dö av skrattSkrattar sönder mig åt Balenciaga Satte kaffet i halsen och skrattade hysteriskt i 30 min.
Visa bifogad fil 76330
Skrattar sönder mig åt Balenciaga Satte kaffet i halsen och skrattade hysteriskt i 30 min.
Visa bifogad fil 76330
Men vem köper ens så dyra saker Någon med för mycket pengar antar jag men ändåDe gjorde ju en IKEA-kasse för några år sedan också
Men vem köper ens så dyra saker Någon med för mycket pengar antar jag men ändå
Jag har inga problem att se att någon som är mode- och designintresserad lägger sådana pengar på sitt intresse men när de ser ut så där är det lite obegripligt...
Edit: IKEA-kassen skulle jag ev kunna se som någon form av design-take på vardagssaker men jackan... nä. Det är ju saker som är menade att användas, inte konst (även om jag tycker haute couture till stor del är konst men jackan är ju inte haute couture).
Jo tänkte mer på att köpa en varseljacka för 30 tusen De är väl meningen att den ska användas inte tittas på Väskor där har jag mer förståelseJag har inga problem att se att någon som är mode- och designintresserad lägger sådana pengar på sitt intresse men när de ser ut så där är det lite obegripligt...
Edit: IKEA-kassen skulle jag ev kunna se som någon form av design-take på vardagssaker men jackan... nä. Det är ju saker som är menade att användas, inte konst (även om jag tycker haute couture till stor del är konst men jackan är ju inte haute couture).
I min jobbgarderob ingår både varseljacka, varselväst och varselhjälm. Fan vad trendig jag måste varaSkrattar sönder mig åt Balenciaga Satte kaffet i halsen och skrattade hysteriskt i 30 min.
Visa bifogad fil 76330
Herregud.Det är väl i och för sig ganska lindrigt. Senast jag hade övernattande gäster fick de stå ut med nyömsad orm i en badbalja på vardagsrumsbordet medan vi såg film.
I min jobbgarderob ingår både varseljacka, varselväst och varselhjälm. Fan vad trendig jag måste vara
Sån klocka vill jag med ha , får se hur se går på budgivningenÄr lite mindre sur nu, jag åkte nämligen in till stan och shoppade loss! Ett gäng nya kläder, en lampa, massor av vin och en klocka! Den var dock inte helt lätt att fota, det var för många nyfikna djur på plats. Jag blev även omkullknuffad av grannens katt
Visa bifogad fil 76334
I min jobbgarderob ingår både varseljacka, varselväst och varselhjälm. Fan vad trendig jag måste vara
Visa bifogad fil 76335
Jätte lätt och plugga jag lovar