Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrattar sönder mig åt Balenciaga 😂 Satte kaffet i halsen och skrattade hysteriskt i 30 min.

Visa bifogad fil 76330

De gjorde ju en IKEA-kasse för några år sedan också :angel:

ikea-balenciaga-bag.jpg
 
Men vem köper ens så dyra saker 😂 Någon med för mycket pengar antar jag men ändå 🙈

Jag har inga problem att se att någon som är mode- och designintresserad lägger sådana pengar på sitt intresse men när de ser ut så där är det lite obegripligt...

Edit: IKEA-kassen skulle jag ev kunna se som någon form av design-take på vardagssaker men jackan... nä. Det är ju saker som är menade att användas, inte konst (även om jag tycker haute couture till stor del är konst men jackan är ju inte haute couture).
 
Jag har inga problem att se att någon som är mode- och designintresserad lägger sådana pengar på sitt intresse men när de ser ut så där är det lite obegripligt...

Edit: IKEA-kassen skulle jag ev kunna se som någon form av design-take på vardagssaker men jackan... nä. Det är ju saker som är menade att användas, inte konst (även om jag tycker haute couture till stor del är konst men jackan är ju inte haute couture).

Ikea-kassen var ju snygg!
 
Gjort lingonsylt för första gången, receptet är tydligen min gammel mormors mors recept fick jag reda på när jag pratade med mormor för att få lite hum hur jag skulle gå till väga då mamma inte gick att få tag på. 😅
Blev nästan 10 burkar av varierad storlek. Nu ska de kallna så får ja se sen.

Killen är sjukt nyfiken på dom och tycker det är spännande, så jag hoppas att de kommer smaka som den lingonsylten mamma brukar göra, annars vete tusan. Mormor sa förvisso att det inte gick att misslyckas men är ändå lite nojjig. 🙈
 
Jag har inga problem att se att någon som är mode- och designintresserad lägger sådana pengar på sitt intresse men när de ser ut så där är det lite obegripligt...

Edit: IKEA-kassen skulle jag ev kunna se som någon form av design-take på vardagssaker men jackan... nä. Det är ju saker som är menade att användas, inte konst (även om jag tycker haute couture till stor del är konst men jackan är ju inte haute couture).
Jo tänkte mer på att köpa en varseljacka för 30 tusen 🙈 De är väl meningen att den ska användas inte tittas på 🙈 Väskor där har jag mer förståelse 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 539
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp