Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi skulle värdera om huset om en timme och jag har typ lagt mina sista tre dagar av min semester för att förbereda och fixa så att allt skulle se bra ut hemma. Hinner bli precis klar. Då får jag ett sms om att de dubbelbokat.. Jag skrev att jag gärna vill att de kommer senare idag, men har inte fått något svar. :meh:
 
Vaken sen halv 5 i morse för då ville valpen ut. Jag hann aldrig somna om innan min klocka ringde halv 6.. Jaja, pallra sig upp och gå promenad med stora hunden och ena hästen. Sen morgonfodra hästar, hundar, katt och marsvin. Sen min tur att äta innan ungarna kom upp. Såg till så dom fick frukost och då gick jag upp till kontoret och började jobba. Sen skicka ungar till skolbussen, ut med valpen igen, starta dammsugaren och diskmaskinen och nu har jag jobbat en stund igen och druckit ännu mera kaffe och valpen sover i mitt knä :p
Maken har det fasen fint som bara behöver klä sig, ta matlådan och åka till jobbet på morgonen. Hoppas han fattar vad bra han har det 😂

Jobba på några timmar nu sen ska jag rida ett pass på banan på lunchrasten :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 539
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp