Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker rödvin och firar att jag är ledig imorgon. Nä jag deppdricker....

I morgon är det återigen dags för att göra en MRI, denna gång på nytt ställe.

Bara att hålla tummarna för att jag får tillräckligt med lugnande så att den går att genomföra denna gång då.

Sist gick det inte alls.
Har du fobi för trånga utrymmen?

Jag gjorde MRI förra veckan och var på länssjukhuset som har fått köpa en ny maskin, den lät olika ljud men inte så hårda och höga ljud som den i U-sala. Jag hörde musiken utan problem :up:
 
Dricker rödvin och firar att jag är ledig imorgon. Nä jag deppdricker....

I morgon är det återigen dags för att göra en MRI, denna gång på nytt ställe.

Bara att hålla tummarna för att jag får tillräckligt med lugnande så att den går att genomföra denna gång då.

Sist gick det inte alls.
Håller tummarna för att du ska få rikligt med lugnande intravenöst imorgon!!
 
Var på en modevisning/event i em. Kände mig som den tråkiga, fula och töntiga tanten från landet. Känner att jag har lagt av mig lite, känner mig inte hemma med modefolket längre. Skippade minglet, drog hem, köpte några kilo kräftor och tryckte i mig dessa i min ensamhet medelst ett bättre vin. Livet ändå :D

2C2FA569-A688-4E59-AC72-394D2702B474.webp
 
Var på en modevisning/event i em. Kände mig som den tråkiga, fula och töntiga tanten från landet. Känner att jag har lagt av mig lite, känner mig inte hemma med modefolket längre. Skippade minglet, drog hem, köpte några kilo kräftor och tryckte i mig dessa i min ensamhet medelst ett bättre vin. Livet ändå :D

Visa bifogad fil 76311
Åh, vad gott :d ! MÅSTE köpa kräftor snart!!
 
Vågade mig ut på en 5 km promenad, SJÄLV. Vilket är stort. De senaste tre åren har jag varit rädd för att gå ut själv, gillar inte att möta okända människor på skogspromenaden. Men idag gick det bra, med hästpodd i öronen och en runda jag gått många gånger tidigare med sällskap. Känns skönt.
 
Sitter och väntar på att en föreställning ska avslutas så jag kan att gå hem för idag. Började 8.30 och hållt igång hela dagen. Ryggen känns. 😅
"Värsta" är att jag nog inte kommer härifrån förrän kring 23 ikväll...

Bara o vänta då jag är själv och är den som ska låsa.

Börjar 8.30 imorgon igen sen. :sleep:
 
Lägger ungarna, har lagt mig själv på en gång. Jobbdags imorgon. Undrar hur jag tänkte när jag sa att jag kan ta en mastodontdag (11 timmar) istället för ett par korta :p.
Laddade upp med smoothie, cola och kexchoklad när jag handlade igår. Ska bara komma ihåg lunchen med. Och frukost.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 591
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 540
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp