Ta hand om dig och krya på digSjukskriven en månad. Får se hur länge jag är hemma, det är så sjukt tråkigt att bara vara hemma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta hand om dig och krya på digSjukskriven en månad. Får se hur länge jag är hemma, det är så sjukt tråkigt att bara vara hemma!
De absolut sämsta Irish dricks i England (Skottland har jag inte varit i - än) och det beror på;
1. Dom kan inte göra kaffe, inte ens med hjälp av pulverkaffe - du får något som liknar svagt te i koppen
2. Du får den billigaste wiskeyn du kan hitta
3. Inget farinsocker
4. Sprutgrädde
Say no moore
Alltså - min hjärna.
Jag kan inte äta svamp längre. Men lämna dem kvar i skogen kan jag inte heller. Väldigt ologiskt.
Så om ett par timmar ska jag åka och lämna av dem till en ung person som gillar svamp. Och ta med en lie som jag lånar ut i samma veva.
Visa bifogad fil 76295
Naturtomter är de bästaBästa stället är gräsmattan framför huset. Under eken. Plockade tre stoora idag.
Har kantareller vid postlådan också
Vissa år växer det champinjoner i dungen invid huset.
Ostfondue!Jösses. Så trött.
Överlevde sista dagen på jobbet igår. Knappt. Kommer på mig själv med att fortfarande stressa, inte fattat att jag är klar nu. Överlevde också andra dagen på skolan, tack och lov att vi fick gå lite tidigare. Så totalt mosig i huvudet.
Har nu tydligen tajmat ihop det med mens, så ikväll ska jag bara satsa på att äta min bodyweight i ost och bröd.
Omg! Drömmigt. Undrar om det funkar med fransk bondost (etc)Ostfondue!
@Tranan Fiskbullar och musslor, kan göras med fisk har jag hört om man inte gillar fiskbullar. Kummin curry vitlök soja mm.