Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nån slags solfångare
IMG_20210902_095841.webp


Har inte bestämt mig om den är färdig eller ej. Kanske ska ha nån mer snurr och lite mer pärlor. Hmm.
 
Beställde hem kaffe från ett rosteri bara för glädjen att hämta paket i brevlådan, trots att jag har kaffe. Man får väl roa sig lite här på vischan också?! Hoppas lantbrevbäraren kör varje och inte varannan dag och att imorgon inte är en ickedag. Någon som har koll på Postnords rutiner?
 
Beställde hem kaffe från ett rosteri bara för glädjen att hämta paket i brevlådan, trots att jag har kaffe. Man får väl roa sig lite här på vischan också?! Hoppas lantbrevbäraren kör varje och inte varannan dag och att imorgon inte är en ickedag. Någon som har koll på Postnords rutiner?

Skickas det som något annat än brev delas det ut dagligen.
Varannan dag beror på var du bor.
 
Stallet färdigt och gosat med liten ledsen Fölunge. Gjort ont i matte hjärtat att hon har ont även om de ser lite bättre ut idag men ändå 💔

Trulis han stod och sola sig under sin favorit tall i hagen, man ser verkligen hur han njuter 😂🐴

Nu ladda med kaffe klockan ett har vi föreläsning om Bild 💁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 589
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 539
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp