Är du på trav?Sitter i Stadsparken i Lund och väntar på att första loppet ska starta. Jag ska dela ut morötter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du på trav?Sitter i Stadsparken i Lund och väntar på att första loppet ska starta. Jag ska dela ut morötter
Det är kul att byta tapeter, men dessa tycker jag fortfarande är riktigt fina....De kommer inte vara kvar Det är från förra gången vi fixade lite i huset
Det är kul att byta tapeter, men dessa tycker jag fortfarande är riktigt fina....
Jag brukar svara typ "eyy bror" när min orten-polare ringer.
Han ba "vad gör du"
Jag: "mannen hänger lite runt i hoodsen du vet, chillar och håller mig undan aina".
Han: "jaha okej, sitter på kvartershaken och dricker vin med ett gäng pensionärer I guess..."
Är inte så bra på orten-profilen
Haha! Gäller att hålla sig uppdaterad.
Shoo len, vad händer bre, mannen måste gitta ska beckna gendish walla
(nej men jag lurar ingen, är förevigt vin-tanten med rosa hår haha, angenämt)
Sitter i Stadsparken i Lund och väntar på att första loppet ska starta. Jag ska dela ut morötter
Är du på trav?
Jaaa man brukar ju på något magiskt vis bli piggare av det .Dödens trött och ska strax ut på långtur i 2,5h.
Men väl på hästryggen bör det ge energi
Nu far jag ofta hora hur gammaldags vi pratar nar vi ar i Sverige. Till och med i telefon har det patalats. Jag har aldrig riktigt trott pa det, men ... jag forsar inte nagonting du sager har forutom halsningen
Samma har ... For mig ser det ut som nar jag forsoker lasa Danska eller Islandska. Jag forsar inte ett ord!