eller hur!!Jag har tagit allt som vi klarar av här! Det skulle ha kommit i juni istället, då hade vi sluppit vattna så mycket...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
eller hur!!Jag har tagit allt som vi klarar av här! Det skulle ha kommit i juni istället, då hade vi sluppit vattna så mycket...
Jag har fått en cysta i ögonbrynet som jag ska operera bort om en timme. Känner mig lite nervös ändå, jag är van vid sprutor och att bli skuren i men inte i ansiktet Hoppas att det ska gå relativt smärtfritt. Har förvarnat på jobbet att jag kommer vara blå över ögat närmsta veckan så de vet i förhand, och inte behöver vara oroliga för att det är en efterkonstruktion.
Jag bokade en tid nu på måndag, kunde fått idag eller i morgon med men det kolliderade med andra saker.Jag bokade med egenremiss men det är möjligt att det är annorlunda beroende på var man bor.
Fina tapeter ! Jag har likadana.....
Vad är det för däck?Däcket var helt kaputt. Läcker på flera ställen. Kul. Det har inte ens gått en säsong..
Vi kan bytaDödens trött och ska strax ut på långtur i 2,5h.
Men väl på hästryggen bör det ge energi
Fina tapeter ! Jag har likadana.....
Jadu, det minns jag inte.. Var nåt i mellanprisklassen som däckverkstan rekommenderade. Gav 4000nånting för två däck+hjulinställning.Vad är det för däck?