Så där ja, då var alla delar beställda för att kunna få igång min nya uppgraderade dator. Woop woop
Nu väntar jag med spänning på leveransen.
Nu väntar jag med spänning på leveransen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du på trav?
Nä, det är väl kriminalvårdens årliga kick-off? Hörde att man brukar samla ihop några intagna och anordna åsneridning på deras ryggar. Åsnan som orkar bära den tyngsta fångvaktaren längst får en morot till middag.
50 m till duschen, hur stort bor du egentligen?När mamma skickar sms med en husannons där huset är perfekt Förutom priset då Sa kööööp jag kan bo där så får ni hälsa på typ kanske
Försöker samla ork till att gå 50 meter till duschen Men går trögt ..
Kanske inte riktigt så långt men känns så långt just nu50 m till duschen, hur stort bor du egentligen?
Wtf. Här är det ösregn och kyla som gäller...Visa bifogad fil 75932
Karantänar. Det är slitsamt, som ni ser. Tack gode gud för att vi fick en släng högsommarvärme till!
Jaaa man brukar ju på något magiskt vis bli piggare av det .
Målar du hallen rosa? Biiiild ????Min ena hall är nu rosa vilket innebär att större delen av mig är rosa. Byter färg till vit och arbetsyta till garderob och inväntar regnstormen ⛈
Haha skrittade av Fröken för nån timme sedan ute efter ett pass i ridhuset. Hon tyckte det var en extremt dålig idé Är detta verkligen nödvändigt sa honSå sant och idag var hon såå fin, gula pånin.
Nu är jag dock en dränkt råtta på väg hem... Dusch och abnorma mängder pasta tack!
Jag identifierar mig STARKT med FrökenHaha skrittade av Fröken för nån timme sedan ute efter ett pass i ridhuset. Hon tyckte det var en extremt dålig idé Är detta verkligen nödvändigt sa hon
Spännande! Vad roligt för digTyp. Kallas habiliteringsassistent på särskolan jag jobbar på. Jobbat mycket med målgruppen innan som personlig assistent, så det är himla roligt att få göra det i skolan nu då jag velat göra det länge.