Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ikväll känns det väldigt långt till sonen, han ringde lite skärrad och berätta att polisen hade kommit in i hans trappuppgång och gått in i en annan lägenhet och hämtat ut en person. Jag har messat lite fram och tillbaka med honom och nu har han fikat hos en kompis och sen kommit säng så det känns lite bättre nu.
Och helt plötsligt så blir de "stora" barnen väldigt små :heart
 
Jag har fått så många förfrågningar på mitt pärlande på sistone att några av mina kompisar försöker övertala mig att skaffa ett eget IG-konto bara för att visa alla smycken.

En av kompisarna:
"-Ahhh men Zinfernia! Du kan ju döpa det till typ JewSession eller något annat ballt! Jag skulle lääätt följa det!"
Vi andra:
"-Eh, JewSession?!"
"-Ah men som en blandning mellan Jewelry och Obsession!"
"-.........Du tror inte folk läser det som 'Judemöte' då?"

:laugh: :laugh: :laugh:
Vad besvikna alla judar ska bli om dom vill följa "judemötet" då :angel: :D
 
Sjukhus x2 idag. Har varit på provtagningen och lämnat en massa rör med blod, och jag fick den gulligaste sköterskan - hon fixade att få blod av mig redan på 2a försöket :love:

Senare i em/kväll har jag en tid för MR på hjärnan. Nu ska det kollas om jag har någon :angel:

Så just nu sitter jag här med en balja te och myser, ute är det verkligen höstruskväder!
 
Skotat skit i regnet, dragit ut ett par balar hö som det mycket uppfodrande gnäggats o varenda skottkärra jag tönt. Fotat grisarnas framfart vid stallet så jag misstänker starkt att det blir jakt i helgen.

Hem och in med blöta hundar, hoppade själv in i duschen och hade en förtvivlad Myra utanför som inte kan förstå vad det ska vara bra för. Torkat mig hyfsat och lagt mig med en mask och fuktigt hår. Snälla Myran har tvättat mitt ena ben, jag måste missat en fläck i duschen. 😅

Om en stund ska jag bege mig till tandläkaren så ska borsta tänderna ordentligt innan jag åker. Kommer bli dyrt, måste nog sätta in en krona. 😬😩
 
Sitter i väntrummet hos tandis och fryser.

eftersom det gick mycket fortare att köra hit var jag förbi systemet och köpte en flaska rom. Grannen ringde innan jag åkte och undrade om jag ville ha lite nyplockade björnbär och då jag har massor med fina nektariner hemma ska jag göra romtopf när jag kommer hem. 😋🤤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 591
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 540
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp