Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nytt försök, rätt tråd?
Hörde nyss på radion att de ska satsa på att få in fler kvinnor i byggbranschen i Norrbotten, någonting för dig @pepp?
Såg en superfin unghingst till salu, nordsvensk brukshäst. Borde man ändra inriktning?
Vad för rom köpte du?Sitter i väntrummet hos tandis och fryser.
eftersom det gick mycket fortare att köra hit var jag förbi systemet och köpte en flaska rom. Grannen ringde innan jag åkte och undrade om jag ville ha lite nyplockade björnbär och då jag har massor med fina nektariner hemma ska jag göra romtopf när jag kommer hem.
Sambon och plånboken har nog några protester dock Jag är ju heltidsmedryttare nu på unghäst (SWB-korsning) och saknar inte det ekonomiska alls, men just det här med att inte ha fulla ansvaret och kontrollen gör mig lite galen och bitter ibland. Och samtidigt sneglar jag åt andra, mer stabilare raser eftersom mina ambitioner är mer allsidiga och mindre flashiga.Man kan skaffa sig flera inriktningar! Mvh ägare till ett svenskt halvblod, en holländskstammad SWB-reggad åring och en årsgammal nordsvensk brukshäst. Rekommenderas varmt!
Jag kan inte bygga något vettigt, men det hindrar inte mig att vara i byggbranschen.Jag vet fasen inte, jag kan ingenting om bygg, och jag skulle vägra jobba utomhus
Absolut!Såg en superfin unghingst till salu, nordsvensk brukshäst. Borde man ändra inriktning?
Jag är också sugen! men också kluven kring just hingsthållandet. För enkelhetens skull så är det ju valack som är bäst, men samtidigt vill man ju inte sabba i bevarandet av rasen när de verkar jobba för att fler hingstar ska lyftas fram. Om man måste ta en för laget liksomAbsolut!
Min nästa häst blir helt klart en nordsvensk unghingst. Underbara hästar. ❤