Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min chef som anställt dem är tyvärr på semester men jag ska se om jag inte kan luska ut något. Om inte annat får jag ringa deras företag och be om att få rapportera, och att få komma i kontakt med arbetsledaren för det här projektet.
Gillar inte för fem öre när folk står och kommenterar om att någon är tjock och går "som en gris" :rage:
ah, men ja det hade jag nog gjort. Ringt företaget.
Alltså om du förstår vad de säger så finns det säkert elever med som förstår vad de säger....
 
F0821B2F-3AE4-4AED-BD4B-E146D76DC1F1.webp

🥴🥴🥴
Är så förbryllad över att det är lagt typ silikon längs med vissa dörrkarmar, det kan jag väl inte behöva lägga dit igen sen? :confused:
 
Min chef som anställt dem är tyvärr på semester men jag ska se om jag inte kan luska ut något. Om inte annat får jag ringa deras företag och be om att få rapportera, och att få komma i kontakt med arbetsledaren för det här projektet.
Gillar inte för fem öre när folk står och kommenterar om att någon är tjock och går "som en gris" :rage:
Jag hade nog inte kunnat hålla käften utan kommenterat dem, på deras språk. 🤬
 
:rofl:

Undrar om han är släkt med terroristen (dvs Isis)? :D
Eftersom han härrör från en flock "kom som ni vill"-katter som parat sig hejdlöst med alla grannars katter och sommargästkatter i ett bondsamhälle några mil väster om Söderhamn, så finns det liksom ingen riktig ordning på stamtavlan om man säger så... men söt det är han :heart

Och i yngre dagar en ren och skär härskare :angel: numer en distinkt herre som kan "se ner" på både folk o fä om det vill sig illa :D
 
Dricker äntligen kaffe, och pustar lite över denna dag. Mellansonen kördes till skola vid 08.30, sen in och hämta tonåringen vid 10.30 i stan, laga lunch samt tänkte hämta mellansonen vid 13-tiden men han åkte med en kompis hem istället. Så onödig resa till skolan, sen ringde spec mvc och sa att jag måste ta nya prover på fredag. Så fick snabbt lösa att min man kan ta minstingen då jag har ledig vecka, som alltid när de vill att jag ska ta prover i sista sekund :meh:
 
Var på väg till affären i regnet för att köpa gurka när det pep i min mobil och påminde om Alltid Öppet. Så nu sitter jag och väntar på att det ska ringa.

Fö är jag mer än lite irriterad. Min mobil som var döende och jag tvingades köpa en ny verkar nu vara återuppstånden (dock ej på den tredje dagen) och fungerar igen även om den lever på reservkraft innan den förvandlas till en zombie.
 
Jag har kommit in på en utbildning på halvfart. Kompetensutveckling för jobbet men chefen lär bli måttlig imponerad över att jag är borta så mycket. Samtidigt har en av mina närmaste kolleger valt att gå på tjänstledigt på heltid under samma period. Det blir ett intressant halvår...
 
Fö är jag mer än lite irriterad. Min mobil som var döende och jag tvingades köpa en ny verkar nu vara återuppstånden (dock ej på den tredje dagen) och fungerar igen även om den lever på reservkraft innan den förvandlas till en zombie.

Min förra laptop (nu ca 10år gammal) gjorde likadant. Jag köpte en ny i halv panik. När den nya var klar, på plats och i ordning - då funkade den gamla plötsligt igen. Tangentbordet var sisådär men den funkade ändå fortfarande när jag nu rensade eländet och hivade den på åvc (det tog en bra stund innan jag lyckades logga in den sista gången, pga tangentbordet..). Det är ca 2-3 år sen jag köpte den nya (kommer inte ihåg exakt..). Men jag lovar att den :devil: grejen aldrig hade startat igen om jag inte köpt en ny!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 156
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 905
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp