Regnet öser ner men det är ju åtminstone enligt prognosen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första dagen på jobbet efter semestern igår, dessutom på min födelsedag. Hade fetångest hela dagen pga olika saker, ville bara hem och dra täcket över huvudet. Kommer hem på kvällen och då har min bästa vän med familj bjudit över sig på middag så dom och min sambo står och lagar tacos för fulla muggar. Jag älskar tacos. Fan livet ändå alltså.
Samma här. Hunden lade sig platt på farstukvisten när hon såg vädret och väääägrade gå. Hon gör rimliga bedömningar tycker jag ändå.Regnet öser ner men det är ju åtminstone enligt prognosen
Det var mycket gott! Köpte varsin bulle också till ett senare fikaGuuuud vad jag blev sugen på nybakta frallor nu
Jodåsåatteh.... Ringde mottagande VC, ingen remiss inkommen, ringde ordinarie VC, remiss skickad. Efter en del dividerande så gick de med på att skicka remissen igen...Landat på jobbet och betat av alla morgonrutiner. Överväger att ringa VC när de öppnar och kolla hur det går med min remiss. Det har gått 5 veckor sen jag bad dem skicka vidare min remiss till den VC som kunde ta emot den men har inte hört ett knyst sen dess, verken från min egen VC eller mottagaren...
Men vad är detta för EPISK ridskolaInte min dag. Känns som jag sovit exakt 0 minuter (fast jag sov hela natten, fattar inte) och har ont överallt. Både träningsvärk och mensvärk som tävlar i att värka ikapp. Dessutom tråkigt på jobbet.
Nåja, får sitta och försöka tänka tillbaka på gårdagen när jag på absoluta favorithästen någonsin fick blåsa ur i en helt galen galopp tillsammans med min ridskola. Två varv runt hagen (så blir ungefär 5km ) i en rasande fart med glada pigga hästar. Min klocka mätte att vi var uppe i 35km/h på de bra raksträckorna. Sen lite hopp i andra hagen, stockar, nedfallna träd, bankar och diken. Det var verkligen hur kul som helst, och det är inte konstigt att jag har träningsvärk
Jag har slut på bröd. Frysen med bröd är ute i en av ladorna. Det absolut öser ner regn, i nivå med att det är dags att bygga en ark.
Edit: Katten ligger i en av fåtöljerna på bron
Jag veeet älskar den! Vill ge den flera miljoner för varje termin helst, men har inte råd.Men vad är detta för EPISK ridskola
Är sugen på sockerkaka, nutella, banan, glass, citronmuffins, pannkakor, kexchoklad, godis, mer godis, ännu mer godis.
Jaaa Finns inget godis här! Det ösregnar och närmsta affär är 30 minuter bort.