Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis i efterskott!Första dagen på jobbet efter semestern igår, dessutom på min födelsedag. Hade fetångest hela dagen pga olika saker, ville bara hem och dra täcket över huvudet. Kommer hem på kvällen och då har min bästa vän med familj bjudit över sig på middag så dom och min sambo står och lagar tacos för fulla muggar. Jag älskar tacos. Fan livet ändå alltså.
Första dagen på jobbet efter semestern igår, dessutom på min födelsedag. Hade fetångest hela dagen pga olika saker, ville bara hem och dra täcket över huvudet. Kommer hem på kvällen och då har min bästa vän med familj bjudit över sig på middag så dom och min sambo står och lagar tacos för fulla muggar. Jag älskar tacos. Fan livet ändå alltså.
Regnade ordentligt här med en stund förut och våra kissar ligger nöjda i sovrummet och gottar sig .Spöregnar... så katten lär klaga bittert idag
Guuuud vad jag blev sugen på nybakta frallor nuHar varit ute med hunden i regnet. Sprang in på bageriet och köpte frallor på vägen hem så vi fick gofrukost resten av dagen ska ägnas åt skolförberedelser för A.