Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20210816_225907240_HDR.webp

Min kära lillasyster gnällde om att vi bara hade en kattsandsspade så inhandla en till 🤣 Inte reflekterat över de för ens nu när Kajsa fick med sig den hem till svärföräldrarna. Våra vuxna katter går inte på låda i vanliga fall 😅 Så en rosa fick de bli bara för henne 😘
 
Landat på jobbet och betat av alla morgonrutiner. Överväger att ringa VC när de öppnar och kolla hur det går med min remiss. Det har gått 5 veckor sen jag bad dem skicka vidare min remiss till den VC som kunde ta emot den men har inte hört ett knyst sen dess, verken från min egen VC eller mottagaren...
 
Första dagen på jobbet efter semestern igår, dessutom på min födelsedag. Hade fetångest hela dagen pga olika saker, ville bara hem och dra täcket över huvudet. Kommer hem på kvällen och då har min bästa vän med familj bjudit över sig på middag så dom och min sambo står och lagar tacos för fulla muggar. Jag älskar tacos. Fan livet ändå alltså. 🥰🌮
 
Första dagen på jobbet efter semestern igår, dessutom på min födelsedag. Hade fetångest hela dagen pga olika saker, ville bara hem och dra täcket över huvudet. Kommer hem på kvällen och då har min bästa vän med familj bjudit över sig på middag så dom och min sambo står och lagar tacos för fulla muggar. Jag älskar tacos. Fan livet ändå alltså. 🥰🌮
Grattis i efterskott! 🥳🥳
 
Första dagen på jobbet efter semestern igår, dessutom på min födelsedag. Hade fetångest hela dagen pga olika saker, ville bara hem och dra täcket över huvudet. Kommer hem på kvällen och då har min bästa vän med familj bjudit över sig på middag så dom och min sambo står och lagar tacos för fulla muggar. Jag älskar tacos. Fan livet ändå alltså. 🥰🌮

Grattis på födelsedagen i efterskott! 🎈
 
Sitter och skriver mail till HR/Chef.. Vet inte ens vad jag ska skriva. "En vänlig påminnelse om nedan.."? Mailade ju för en vecka sedan, inget svar alls. Automatiserat exit-mail natten till fredag. 🙄

Idag ett sms från kollegan om jag kan komma in från semestern på min egen avtackningsfika, så den planeras iallafall? :crazy:

Hur svårt ska det vara att ge lite återkoppling?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 156
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 907
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp