Snurrfian
Moderator
Jag fick träffa mitt ena gäng idag Det var ett härligt gäng, det kommer bli ett kul år!Imorgon kommer eleverna
Äntligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick träffa mitt ena gäng idag Det var ett härligt gäng, det kommer bli ett kul år!Imorgon kommer eleverna
Äntligen
Google är din vän,finns massa receptMen bugger också, jag som sett fram emot att göra bulgogi, men man måste ha koreansk gurksallad till, hade ett jättebra recept jag alltid använder, men nu är sidan borta Det fanns på en sida för koreanska adopterade och jag tror att det är den de bara meddelar att den är under ombyggnad.
'The curse is come upon me,' criedGoogle är din vän,finns massa recept
Så skoj GrattisJag fick jobbet!
Mitt första fasta jobb, alltså ingen timställning som jag tidigare alltid har haft. Så kul!
Åh vad kul! Hoppas att du kommer trivasJag fick jobbet!
Mitt första fasta jobb, alltså ingen timställning som jag tidigare alltid har haft. Så kul!
Jag har fått två svar.Driver med folk på Blocket.
Svarar på hundannonser där jag är en riktig pest, att de som söker fodervärd inte alls behöver betala mig och att jag tar för givet att vi använder oss av SKK:s fodervärdsavtal + alla som har importer att de säljs med vaccintyg för rabies, stamtavlor och klara papper från både tull- och jordbruksverk. Undrar om jag får några svar.