Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi hade tur med vädret :D På vägen till stallet regnade det men det upphörde snällt när vi gick till hagen :)

IMG_20210816_174226.webp
 
Det blev lite omorganisation på jobbet, så det blir skogslunch imorgon med. Trevligt.

Har fått nån slags utslag på halsen som kliar nåt alldeles överjävligt. Min man säger att det är skabb. Funderar på att ringa en sån där nätdoktor som kan kolla på det via telefonen, så slipper jag passa läkarens telefontid imorgon och krångla med ledigt från jobbet och allt sånt.
 
Min första dag på det nya jobbet,
Den jag ska ersätta är en gammal lärare till mig!
:rofl:
Han var en sån person sa så mycket småaktigt och elakt till mig. så att man belv lika dann ett tag. hemska tid. och nu ska jag ersätta honom.
Oh ja han var jätteglad att se mig, så glad så.
 
Men bugger också, jag som sett fram emot att göra bulgogi, men man måste ha koreansk gurksallad till, hade ett jättebra recept jag alltid använder, men nu är sidan borta :arghh: Det fanns på en sida för koreanska adopterade och jag tror att det är den de bara meddelar att den är under ombyggnad.
 
Hmm, jag har letat efter en bok länge, har nu någon som erbjuder den på FB, inte en första upplaga och inte den slags bok man brukar få mycket för (Nan Inger). Hen vill ha 200 kr. Jag velar lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 156
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 907
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp