Jaaaa såklart .Det är så jag överlever dagen tänker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaa såklart .Det är så jag överlever dagen tänker jag
Nä tack och lov, det är en inbillad oro för att saker ska hända när man är hemifrån, det kretsar ffa runt att någon ska vara dum mot våra hundar (vi har hundgårdar på tomten) men har även ångest och oroskänslor kring att tex lämna sambon hemma själv för att min hjärna tror att någon ska komma in och göra honom illa när jag inte är hemma. Inget har dock hänt på de år vi bott där så det är en irrationell oro och vi har bra grannar (utom en) som har koll ifall det är något som verkar off. Det eskalerade ganska kraftigt i vintras av oklar anledning och har haft daglig ångest och oro i ca 8 månader nu. Väntar på att få tid till terapi men det går långsamt.Aha, då är jag med. Så jobbigt!
Jag tänkte först att det handlade om att någon på hemmaplan var svårt sjuk eller så.
Låter mycket jobbigt för digNä tack och lov, det är en inbillad oro för att saker ska hända när man är hemifrån, det kretsar ffa runt att någon ska vara dum mot våra hundar (vi har hundgårdar på tomten) men har även ångest och oroskänslor kring att tex lämna sambon hemma själv för att min hjärna tror att någon ska komma in och göra honom illa när jag inte är hemma. Inget har dock hänt på de år vi bott där så det är en irrationell oro och vi har bra grannar (utom en) som har koll ifall det är något som verkar off. Det eskalerade ganska kraftigt i vintras av oklar anledning och har haft daglig ångest och oro i ca 8 månader nu. Väntar på att få tid till terapi men det går långsamt.
Nä tack och lov, det är en inbillad oro för att saker ska hända när man är hemifrån, det kretsar ffa runt att någon ska vara dum mot våra hundar (vi har hundgårdar på tomten) men har även ångest och oroskänslor kring att tex lämna sambon hemma själv för att min hjärna tror att någon ska komma in och göra honom illa när jag inte är hemma. Inget har dock hänt på de år vi bott där så det är en irrationell oro och vi har bra grannar (utom en) som har koll ifall det är något som verkar off. Det eskalerade ganska kraftigt i vintras av oklar anledning och har haft daglig ångest och oro i ca 8 månader nu. Väntar på att få tid till terapi men det går långsamt.
Hörde ett väldigt svagt jamande utanför. Jahaja, honkatten som ville visa sitt byte. En fågel som dock lyckades flyga iväg och kattan skena efter .
Men wow! Jösses så roligt!! Grattis!Jag fick jobbet!
Mitt första fasta jobb, alltså ingen tillställning som jag tidigare alltid har haft. Så kul!
Jag fick jobbet!
Mitt första fasta jobb, alltså ingen tillställning som jag tidigare alltid har haft. Så kul!