Sambon följer den serien
Bra smak! Jag såg den när den gick på tv för en drös år sen, nu har jag fått med sambon på att titta (på Netflix). Gillar den mycket, hittills håller sambon med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sambon följer den serien
Jaså gjorde den! Jo jag småtittar lite halvt om halvtBra smak! Jag såg den när den gick på tv för en drös år sen, nu har jag fått med sambon på att titta (på Netflix). Gillar den mycket, hittills håller sambon med!
Hur mycket mer "kan" du ta av medicine du har?Har ångest och har tagit lugnande. Kanske borde ta mer? Kanske borde åka in?
Det var min ångestdämpande medicin som tog slut i torsdags.
Typ 0,63 ml. Maxdosen är 1 ml.Hur mycket mer "kan" du ta av medicine
Om du har fått effekt så kanske du klarar dig? Men förstår att det blir ett svårt övervägande, det blir väl "en grej" som tar energi att åka in på samma vis som det kanske blir lite väl labilt annars?Typ 0,63 ml. Maxdosen är 1 ml.
Men har fått effekt av det lilla jag tagit hittills.
Den här gången klarar jag mig nog. Men jag vet ju aldrig i förväg hur illa det blir. Och det är ingen lättvindig grej att åka till psykakuten då det är så långt dit.Om du har fått effekt så kanske du klarar dig? Men förstår att det blir ett svårt övervägande, det blir väl "en grej" som tar energi att åka in på samma vis som det kanske blir lite väl labilt annars?
Det later valdigt enkelt nar du sager det ... men vi minns allt alla dina utbrott om allt som inte gor som det ska nar man haller pa med datorer.
Bra smak! Jag såg den när den gick på tv för en drös år sen, nu har jag fått med sambon på att titta (på Netflix). Gillar den mycket, hittills håller sambon med!
Låter härligt och jaaa sååå gottVi har åkt både det ena och det andra och dessutom ätit god mat
Nu ligger vi på hotellrummet. Åtminstone jag och dottern ligger i varsin säng. 27-åringen duschar men är nog snart klar.
Imorgon ser jag fram emot hotellfrukost, alldeles för länge sedan!
jag monterade en sensorlampa (ljus/mörker) förra vändan i Skånehuset efter att ha öppnat ytterdörren o insett att det var bäcksvart.smygstart på hösten.
Nyss kopplade jag in ytterbelysningen på gården.
Slår av den när kvällarna blir ljusa. Nu är det mörkt på kvällen
Är så himla nöjd med poolbelysningen vi installerade och fick färdig i dag RGB led-list så vi kan ändra färg lite som vi vill.