Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Typ 0,63 ml. Maxdosen är 1 ml.

Men har fått effekt av det lilla jag tagit hittills.
Om du har fått effekt så kanske du klarar dig? Men förstår att det blir ett svårt övervägande, det blir väl "en grej" som tar energi att åka in på samma vis som det kanske blir lite väl labilt annars?
 
Om du har fått effekt så kanske du klarar dig? Men förstår att det blir ett svårt övervägande, det blir väl "en grej" som tar energi att åka in på samma vis som det kanske blir lite väl labilt annars?
Den här gången klarar jag mig nog. Men jag vet ju aldrig i förväg hur illa det blir. Och det är ingen lättvindig grej att åka till psykakuten då det är så långt dit.
 
Smällde av lite just, beställt litteratur till min första delkurs ... Bye Bye 1800 kronor och då lämnar jag både in till Campusbokhandeln för försäljning efter varje avslutad kurs plus försöker handla begagnat så lång de går osv :laugh:
 
Är så himla nöjd med poolbelysningen vi installerade och fick färdig i dag :) RGB led-list så vi kan ändra färg lite som vi vill.
6EF856B7-1445-440E-8010-799C76B5C88B.webp
 
Har precis haft en mycket udda kväll på liten krog på vischan som involverat att göra ett gäng främmande människor väldigt glada, benhårda grabbar som jag trodde skulle ge oss stryk som blev vänner, en orimligt hög barnota som kämpigt förhandlades ner och en allmän känsla av både hopp, kärlek och förvirring. Nej, nu ska jag sussa och smälta detta!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 157
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 909
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp