Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha Sparky kanske är likadan!En gang i min ungdom hade jag en simames som AVGUDADE alla som var radda for henne eller alergiska. Hon gillade inte alls frammande manniskor ... men med de radda och allergiska var det svart att halla henne fran att hoppa upp i knaet, nagot hon bara gjorde med mig och mitt ex. Da hon oppnade alla dorrar i lagenheten (inklusive ytterdorren) gick det inte att stanga in henne nagon stans ... Ibland tanker jag pa henne, Lilla My, och onskar att jag da hade vetat vad jag vet nu om att trana djur.
Synd att det inte ingår i femkampHotellfrukost inmundigad Det är en av mina paradgrenar
DET kanske är grenen som de borde byta ut den vidriga hoppningen mot ?!Synd att det inte ingår i femkamp
Tårtor är väl ALLTID bra, vare sig man drömmer eller om det är i verkligheten.....Blä. Sjukdomskänsla typ känner mig febrig men har inte det enligt tempen. Hm undrar om det är ÄL som spökar . Nåja. Drömde inatt dels om att jag blev typ likfärgad men också om en jättestor prinsesstårta och tårtor ska tydligen vara bra att drömma om
Ja och sen ut och springaDET kanske är grenen som de borde byta ut den vidriga hoppningen mot ?!
SantTårtor är väl ALLTID bra, vare sig man drömmer eller om det är i verkligheten.....
Blåser friskt här också. Hoppas på uppehåll för jag ska strax ut med en lakanstvätt ! OM det inte börjar regna så borde det torka på nolltid.....Bäddat rent och fixat, tvättat schabraak som hängt ute på tork; torkar fort då det blåser typ halv jävel . Nu är det stalldags .